Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
 در سومین نشست تولیدکنندگان شمش و مقاطع طویل مطرح شد: مخالفت فولادی ها با هیجان بازار
 

در سومین نشست تولیدکنندگان شمش و مقاطع طویل مطرح شد: مخالفت فولادی ها با هیجان بازار

شنبه، 23 بهمن 1395 | Article Rating

به گزارش استیل ایران، سومین نشست مشترک رسته های ذوب و نورد مقاطع طویل امروز 23 بهمن ماه با مشارکت بیش از 45 تولیدکننده از سراسر کشور در دفتر انجمن برگزار شد.


حمیدرضا طاهری زاده، نایب رئیس هیئت مدیره انجمن تولیدکنندگان فولاد در خصوص نتایج حاصل از این نشست گفت: با توجه به افزایش قیمت های جهانی فولاد و افزایش حدود 8 درصدی قیمت سنگ آهن و همچنین طبق قرار قبلی مبنی بر عدم افزایش هیجانی قیمت ها و ایجاد ثبات در بازارمقرر شد افزایش 20 تومانی قیمت ها طی هفته جاری صورت پذیرد.

طاهری زاده همچنین گفت: در این جلسه مقرر شد مشوق های صادراتی و استرداد مالیات بر ارزش افزوده برای کارخانجاتی که صادرات دارند از طریق انجمن پیگیری شود.

بهادراحرامیان عضوهیئت مدیره انجمن از رسته ذوب و ریخته گری نیز در خصوص این جلسات عنوان کرد: هدف اصلی جلسات هم اندیشی اعتمادسازی بین تولیدکنندگان و بازار است و از این رو تصمیم به برگزاری جلسات رسته ها به طور مشترک شد تا شاهد ایجاد ثبات قیمتی در بازار باشیم که خوشبختانه این هفته استقبال اعضا از هفته گذشته بیشتر بود و این نشان دهنده برش و تاثیرگذاری تصمیمات جمعی اتخاذ شده در این نشست ها است.

احرامیان همچنین افزود: بر مبنای بحث و بررسی انجام شده در شرایط فعلی به دلیل مسائل مالی شرکت ها، افزایش قیمت سنگ آهن و دیگر نهاده های تولید مقرر شد یک تعدیل مثبت قیمتی در حد 20 تومان را اعمال کنیم.

احمد خوروش عضو دیگر هیئت مدیره انجمن نیز ضمن بیان برقراری تعاملات ارزشمند بین اعضا در این جلسات گفت: یکی از موضوعات مهم مطرح شده در این جلسه ، برگزاری همایشی بود که این هفته در قرار است برگزار شود که امیدواریم این همایش بتواند در خروج از رکود با صحبت هایی که با مسئولین انجام می گیرد، موثر باشد.

مدیرعامل فولاد کویر همچنین گفت: بر اساس تصمیمات نشست هفته گذشته، ما کاهش 20 درصدی را در تولیدات خود اعمال کردیم و این رویه را تا پایان سال ادامه می دهیم.




این خبر را می توانید در پایگاه چیلان، اینجا نیز مطالعه بفرمایید.

 

 


تصاویر
  •  در سومین نشست تولیدکنندگان شمش و مقاطع طویل مطرح شد: مخالفت فولادی ها با هیجان بازار
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها