Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
تحقق تولید 55 میلیون تن فولاد نیازمند همکاری فعالان سنگ آهن و فولاد است
 

تحقق تولید 55 میلیون تن فولاد نیازمند همکاری فعالان سنگ آهن و فولاد است

شنبه، 30 آبان 1394 | Article Rating
دبیر انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران درباره مهم‌ترین موضوعاتی که باید در سومین همایش سنگ آهن ایران مطرح شود، گفت: موضوعات مهمی در حوزه سنگ آهن وجود دارد که باید در سومین همایش سنگ آهن مطرح شود. با توجه به قرارگیری سنگ آهن در وضعیت بحران و کاهش قیمت‌‌ها، بدون شک بحث فروش یکی از موضوعاتی است که باید در این همایش مطرح شود.


رسول خلیفه سلطانی درباره فعالیت نعادن کوچک اظهار کرد: فعالیت معادن کوچک نیز جزو مسائلی است که باید در سومین همایش سنگ آهن مطرح شود. در واقع در این همایش باید این موضوع مطرح شود که چگونه معادن کوچک به حوزه فرآوری ورود پیدا کرده و در این بخش فعالیت کنند.

وی با تاکید بر بررسی فعالیت معادن کوچک در بخش فرآوری تصریح کرد: باید کنسرسیومی تشکیل شده تا بتوانیم سنگ آهن را در کشور فرآوری کرده و در کنار آن بتوانیم با هم‌افزایی و استفاده از امکانات بخش خصوصی و سرمایه‌گذاران شاهد توسعه باشیم.

تحقق تولید 55 میلیون تن فولاد در 1404 نیازمند افزایش تولید سنگ آهن و همچنین توسعه فرآوری آن است. به همین دلیل فعالان حوزه سنگ آهن باید با توجه به اهداف پیش‌بینی شده برای آینده و تامین نیاز صنعت فولاد برنامه‌ریزی کنند.

دبیر انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران با اشاره به چشم‌انداز صنعت فولاد و تولید 55 میلیون تن فولاد در سال 1404 بیان کرد: بدون شک تحقق تولید 55 میلیون تن فولاد در سال 1404 نیازمند همکاری میان فعالان سنگ آهن و فولاد است. از سوی دیگر برگزاری چنین همایش‌‌هایی تاثیر بسیار بر تحقق این هدف دارد. در واقع هدایت سنگ آهن با فرمان فعلی منجر به توسعه بخش و تحقق اهداف خواهد شد.

به گزارش استیل ایران به نقل از ماین نیوز، خلیفه سلطانی همچنین درباره همکاری انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران و حوزه سنگ آهن اظهار کرد: انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران برای برگزاری همایش‌های این چنینی آماده بوده و به انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان سنگ آهن نیز درباره همکاری برای برگزاری همایش اعلام آمادگی کرده است.

تصاویر
  • تحقق تولید 55 میلیون تن فولاد نیازمند همکاری فعالان سنگ آهن و فولاد است
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها