Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
وضعیت پروژه های فولادی  سارایه اسپانیا
 

وضعیت پروژه های فولادی سارایه اسپانیا

چهارشنبه، 28 بهمن 1394 | Article Rating
مدیرعامل شرکت سارایه اسپانیا آخرین وضعیت پروژه های این شرکت را در ایران اعلام کرد.


الیاس گونزالس در ششمین همایش چشم انداز فولاد با اشاره به اینکه شرکت سارایه اسپانیا از حدود چهار سال پیش سرمایه گذاری مشترک خود را در ایران آغاز کرد، گفت: در حال حاضر پروژه های فولاد کاوه جنوب کیش 1 و پروژه جدید در خرمشهر مجتمع جهان آرا را در دست اجرا داریم.

وی افزود: شرکت سارایه در حوزه های تولید اسلب، تکنولوژی تولید نورد و تامین مالی و فناوری های پشرفته در ایران فعالیت های زیادی را انجام داده و یا در دست انجام دارد.

وی با اشاره به اینکه شرکت سارایه از آخرین تکنولوژی ها و ربات ها در فرایند تولید خود استفاده می کند، عنوان کرد: ما از ابزارهای مختلفی برای پایین آوردن هزینه تمام تولید فولاد استفاده می کنیم.

وی افزود: ما در حال چک کردن فرآيندهاي كار هستيم، حتي نيروي انساني را تجزيه و تحليل می کنیم و این موارد در زمینه تسریع اجرای پروژه ها نسبت به رقبا بسیار موثرند.

به گزارش استیل ایران به نقل از ماین نیوز، وی با بیان اینکه شرکت سارایه شریک قابل اعتمادی برای ایرانیان محسوب می شود، اظهار کرد: ما از نیازهای بازار ایران آگاهیم و می خواهیم کمک کنیم تاتوان رقابتی ایران در حوزه صنعت در منطقه و حتی در دنیا افزایش یابد.

به گفته وی شرکت سارایه برای اجرای پروژه های خود طبق نکته ای که رئیس هیات عامل ایمیدرو تاکید کرده، تامین مالی را نیز به همراه خود آورده است.

تصاویر
  • وضعیت پروژه های فولادی  سارایه اسپانیا
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها