Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
وضعیت صنعت فولاد در سال 2016  نویدبخش نخواهد بود
 

وضعیت صنعت فولاد در سال 2016 نویدبخش نخواهد بود

چهارشنبه، 28 بهمن 1394 | Article Rating

نماینده شرکت دانیلی در ششمین همایش معدن و فولاد گفت: این روزها افزایش تولید فولاد در منطقه بسیار حائز اهمیت است و در منطقه خاورمیانه نیاز به فولاد کاملا احساس می شود. همان طور که آقای پیتر مارکوس پیش بینی کردند سال 2016 وضعیت صنعت فولاد نویدبخش نخواهد بود و در سال 2017 وضعیت بهتر خواهد شد و سال 2018 را می توان روزنه های رونق و شاهد وضعیت بهتری باشیم.


پیترو بندتی افزود: شاید در سال 2018 وضعیت بسیار بهتر شود زیرا به دلیل افزایش قیمت فولاد و مسیر صادرات چین وضعیت امیدوارکننده تر خواهد بود. ایران منابع گازی بسیار دارد می توان فولاد را در بهترین شکل تولید کنید و میزان تولیدات را بالا ببرید. پیشنهاد ما این است که تولید فولاد در ایران فقط نباید در محصولات مصرف متمرکز شود و باید در عرصه ایجاد ارزش افزوده هم ورود پیدا کنید حتی می توانید در صنعت هواپیمایی و لوله های خاص و مطرح ورود پیدا کنید. مطمئن باشید تقاضا برای آنها وجود دارد زیرا قرار است تا ده سال آینده تولیدتان به 55 میلیون تن افزایش یابد.


او به قراردادهای منعقد شده قراردادهای جدید رئیس جمهور ایران در سفر خود به اروپا اشاره کرد و گفت: برنامه ریزی شده در این تفاهمنامه 605 تن ورق و 3.5 تن گندله به تولید برسانیم که امیدواریم این میزان به 13 میلیون تن در سال های بعد برسد. ایران موقعیت ها و پتانسیل های مناسبی دارد و باید با بهره از این مزیت ها سعی کند میزان آلایندگی اش را در صنایع فولاد کاهش دهد و کاهش هزینه آلاینده کربن به این حوزه کمک بسیاری خواهد کرد. در بسیاری از پروژه های فولادی ایران دانیلی حضور دارد و در تولید محصولات نهایی همکاری هایی با ایران دارد.


بندتی اشاره کرد: ما در کارخانه مان در ایالات متحده 120 نفر مشغول به کار داریم و چهار شیفته این پرسنل کار می کنند و شبانه روزی تولید داریم و این نشان دهنده پیشرفت مجموعه ماست. در سال 81 هم همکاری با ایران داشتیم و در اغلب پروژه های توسعه ای فولاد و صنایع معدنی دیگر حضور داشته ایم. زمان آن رسیده که خدمات تولیدی مان را افزایش دهیم و همکاری مان را افزایش دهیم.


او افزود: با توجه به ظرفیت های بالقوه در ایران صنایع فولادی می تواند رشد کند و در زمینه سنگ آهن هم همکاری کنیم. در حال حاضر به دنبال شرکتی مشترکی هستیم که فعالیت مان را توسعه دهیم و باید به زوی همکاری مشترک مان را آغاز و توسعه دهیم. امیدوارم سال آینده همکاری جدی مان استارت بخورد.
تصاویر
  • وضعیت صنعت فولاد در سال 2016  نویدبخش نخواهد بود
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها