Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
افتتاح گندله سازی فولاد مبارکه در سنگان آبان ماه
 

افتتاح گندله سازی فولاد مبارکه در سنگان آبان ماه

یکشنبه، 31 مرداد 1395 | Article Rating
مدیرعامل شرکت تامین و توسعه زیرساخت های شرق ایران گفت: گندله سازی فولاد مبارکه در آبان ماه در منطقه سنگان افتتاح می شود.


کریم عباسپور اظهار داشت: هم اکنون روند پروژه های زیرساختی برای توسعه خواف و سنگان به طور تقریبی مناسب بوده و اقدامات مربوط به تأمین آب، برق و گاز در حال اجرا است؛ اقدامات مربوط به حوزه گازرسانی رو به اتمام بوده و امید می رود تا 3 ماه آینده نخستین واحد در منطقه سنگان از این خط استفاده کند.

به گزارش استیل ایران به نقل از تسنیم، مدیرعامل شرکت تامین و توسعه زیرساخت های شرق ایران خاطرنشان کرد: همچنین تأسیس خطوط انتقال برق در حال انجام بوده و برای تأمین برق ترانسفورماتورهای ویژه ای در نظر گرفته شده تا مشکلات واحدها برطرف شود.

عباسپور ادامه داد: علاوه بر این برای فعالیت های واحدهای فولادی 3 میلیون متر مکعب آب از طرف وزارت نیرو تخصیص داده شده که برای اخذ آن اقدامات لازم در دستور کار قرار گرفته است.

مدیرعامل شرکت تامین و توسعه زیرساخت های شرق ایران با اشاره به پروژه هایی که در منطقه خواف و سنگان برای توسعه صنایع معدنی در دست اجرا است، خاطرنشان کرد: بیش از 2500 میلیارد تومان سرمایه گذاری در این بخش انجام شده که انتظار می رود نخستین پروژه گندله سازی فولاد مبارکه در اوایل آبان ماه افتتاح شود.

تصاویر
  • افتتاح گندله سازی فولاد مبارکه در سنگان آبان ماه
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها