Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
رشد 10 درصدی تولید ذوب آهن اصفهان در 5 ماهه اول سال جاری
 

رشد 10 درصدی تولید ذوب آهن اصفهان در 5 ماهه اول سال جاری

یکشنبه، 28 شهریور 1395 | Article Rating

ذوب آهن اصفهان که در سال جاری طرح های توسعه ای مهمی را در دست اجرا دارد ، در تولید نیز نسبت به سال گذشته موفق تر عمل نمود .

اردشیر افضلی معاون بهره برداری ذوب آهن  در مصاحبه با خبرنگار ما گفت: این شرکت در 5 ماهه اول سال جاری یک میلیون و 50 هزار تن فولاد خام تولید نمود که  نسبت به مدت مشابه سال قبل با956 هزار و 600 تن  فولاد خام تولیدی،  10 درصد رشد را نشان می دهد.

وی افزود : پروژه ایستگاه ریخته گری شماره 5 به عنوان یکی از مهمترین پروژه های توسعه ای ذوب آهن اصفهان در مرداد ماه سال جاری افتتاح و راه اندازی گردید. ظرفیت اسمی این ایستگاه،یک میلیون تن درسال است وباقرارگرفتن درمدارتولید، ظرفیت تولیدشمش درشرکت به 3 میلیون و 600 هزارتن افزایش خواهد یافت.

معاون بهره برداری ذوب آهن تصریح کرد : این پروژه که از بهار سال 91 شروع شده است حدود‌12 میلیون دلارهزینه ارزی و500میلیارد ریال هزینه ریالی در بر داشته وباهدف جذب کامل چدن تولیدی بخش کوره بلند اجرا گردیده است.

وی با اشاره به کاهش 10 درصدی تولید در بخش محصولات نهایی در طی مدت مذکور گفت : این کاهش تولید به دلیل راه اندازی پروژه ملی و حائز اهمیت تولید ریل و تیرآهن های بال پهن در کارگاه نورد 650 می باشد. در حال حاضر این پروژه به اتمام رسیده و در روزهای آینده شاهد اولین تولید انبوه ریل های راه آهن و مترو مطابق با آخرین استاندارهای جهانی خواهیم بود.

مهندس افضلی تاکید کرد : با توجه به بهره برداری کامل از پروژه های فوق تا پایان سال جاری شاهد رشد بالایی در تولیدات شرکت و افزایش تنوع محصولات تولیدی خواهیم بود.

تصاویر
  • رشد 10 درصدی تولید ذوب آهن اصفهان در 5 ماهه اول سال جاری
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها