Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
پیش بینی تولید ۱۱ میلیون تن فولاد در کرمان
 

پیش بینی تولید ۱۱ میلیون تن فولاد در کرمان

دوشنبه، 29 آذر 1395 | Article Rating

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان از پیش بینی تولید 55 میلیون تن فولاد در افق 1404 کشور خبر داد و گفت: سهم استان کرمان 111 میلیون تن است که به عنوان قطب فولاد کشور شناخته می شود.

مهدی حسینی نژاد صبح امروز در نشست روسای ادارات سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان در شهرستان زرند اظهار داشت: با بهره برداری از پروژه های صنعتی، استان کرمان در افق 1404 به عنوان یک استان صنعتی شناخته می شود.

وی افزود: ماده های قانونی 31 و 35 قانون رفع موانع تولید در زمینه معافیت 10 درصد مالیات و معافیت 10 درصدی از پرداخت حقوق دولتی کمک بزرگی به واحدهای صنعتی و معدنی می کند.

وی خاطرنشان کرد: نزدیک به 33 هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری پروژه اقتصاد مقاومتی با اشتغال بیش از 14 هزار نفر در استان کرمان وجود دارد که تا سال 98 و 99 به بهره برداری می رسند.

حسینی نژاد با بیان اینکه با عارضه یابی بیش از 566 واحد از طریق کارگروه رونق تولید به بانک های عامل معرفی شده اند، ابراز داشت: نزدیک به 70 هزار واحد صنفی در استان کرمان وجود دارد که بیش از 50 هزار واحد از این تعداد در شمال استان کرمان قرار دارند.

حسینی نژاد با بیان اینکه نزدیک به 150 هزار نفر در واحدهای صنفی اشتغال دارند، گفت: صادرات هم یکی از موضوعات اقتصاد مقاومتی است و باید از 40 میلیارد دلار به 50 میلیارد دلار برسد و سهم استان کرمان بیش از یک میلیارد دلار در نظر گرفته شده است.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان بیان داشت: با بهره برداری از پروژه های صنعتی، استان کرمان در افق 1404 کرمان به عنوان یک استان صنعتی شناخته می شود.

به گزارش فارس، بازدید از پروژه های صنعتی و معدنی و نشست با برخی مدیران بخش دولتی و خصوصی از دیگر برنامه های سفر روسای ادارات سازمان صنفت، معدن و تجارت استان کرمان به شهرستان زرند است.

تصاویر
  • پیش بینی تولید ۱۱ میلیون تن فولاد در کرمان
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها