Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
افزایش قیمت های شمش فولاد در جنوب شرق آسیا
 

افزایش قیمت های شمش فولاد در جنوب شرق آسیا

یکشنبه، 15 اسفند 1395 | Article Rating
قیمت های شمش وارداتی به جنوب شرق آسیا در هفته منتهی به روز جمعه همچنان افزایشی بود زیرا خریداران در فیلیپین قیمت های بالاتر فروشنده های غیر چینی را هم پذیرفتند . پیشنهادهای چینی ها همچنان غیر رقابتی است . در روز جمعه ارزیابی ها برای شمش با ضخامت 120 و 130 میلیمتر 445 تا 450 دلار  CFR جنوب شرق آسیا تخمین زده شده كه نسبت به هفته قبل افزایش داشته است .
اوایل هفته در مانیل معامله ای برای 20 هزار تن شمش با ضخامت 125 میلیمتر از روسیه با قیمت 440 دلار CFR  بسته شد و یك محموله 25 هزار تنی شمش با ضخامت 130 میلیمتر با قیمت 442 تا 444 دلار CFR معامله شد محموله های روسیه تحویل ماههای مارس و آوریل است در حالیكه محموله های هند تحویل ماه آوریل است . در فیلیپین عوارض وارداتی برای شمش روسیه 3 درصد و برای شمش هند 1 درصد است درصورتیكه شمش چینی و دیگر كشورهای آسیائی عوارض صفر دارند. 
خریداران فیلیپینی  تا روز جمعه حاضر به پرداخت 450 تا 455 دلار CFR  بودند . هندی ها شمش را با قیمت 450 تا 460 دلار  CFR پیشنهاد می دهند . شمش چین با ضخامت 120 و 130 میلیمتر 470 دلار CFR  و همچنان در حال افزایش است و ثبت سفارشات محدودی هم داشته اند .
همه در جنوب شرق آسیا از ورود شمش خاورمیانه ای به این منطقه غافلگیر شده اند . یك محموله شمش 120 میلیمتری از عمان برای تحویل در ماههای آوریل و می با قیمت 444 دلارCFR  مانیل گزارش شده است . در تایلند بازار راكد است و در چند هفته گذشته هیچ محموله ای وارد تایلند نشده  و قیمت های قراضه هم افزایش یافته است.
تصاویر
  • افزایش قیمت های شمش فولاد در جنوب شرق آسیا
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها