Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
بهره برداری از 5 طرح فولادی تا خرداد سال آینده
 

بهره برداری از 5 طرح فولادی تا خرداد سال آینده

دوشنبه، 23 اسفند 1395 | Article Rating

مهدی کرباسیان معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل ایمیدرو درباره 7 طرح فولادی که مقرر شده بود امسال به بهره برداری برسد، اظهار داشت: سرانجام قولی که به مردم در خصوص به بهره برداری رسیدن آهن اسفنجی سه طرح فولادی تا پایان سال داده بودیم به این شکل شد که یکی از آنها در آبان ماه امسال به بهره برداری رسیده و در حال حاضر در سپید دشت در حال تولید است ولی طرح های فولادی شادگان و نیریز با مشکل مواجه شد.

وی ادامه داد: شرکت های اروپایی و آلمانی که قرار بود میزانی از قطعات را برای این طرح‌ها به ما ارائه دهند دو ماهی بدقولی کرده بنابراین موجب شدند که زمان به بهره برداری رسیدن طرح های فولادی فوق به تعویق بیفتد بنابراین حتی اگر خود ما نیز آنها را به راه می انداختیم، ضمانت و یا گارانتی کارخانه از دست می رفت.

معاون وزیر صنعت بیان داشت: هفته گذشت کل تجهیزات طرح های فولادی به تعویق افتاده، وارد کشور شدند و اعلام کردند که مشعل طرح فولادی شادگان تا پایان سال و در همین هفته روشن خواهد شد و به تولید دست پیدا می کنیم.

کرباسیان گفت: برای جبران بدقولی خود 2 طرح فولادی جدید دیگر به نام‌های سبزوار و میانه به 2 طرح تعویق افتاده شادگان و نیریز اضافه شده و حداکثر تا پایان خرداد ماه به بهره برداری خواهند رسید.

تصاویر
  • بهره برداری از 5 طرح فولادی تا خرداد سال آینده
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها