Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
رونق به بازار آهن باز خواهد گشت
 

رونق به بازار آهن باز خواهد گشت

پنجشنبه، 26 اسفند 1395 | Article Rating

دلیل نزدیک شدن به سال جدید، وضعیت بازار آهن آلات، به گونه ای است که بسیاری از کارخانه ها قیمتی ثابت اعلام کردند و بعضی دیگر مثل نبشی شکفته ، فروش خود را بسته اند.  وضعیت بازار آهن آلات در حالت بی‌تحرکي است. قیمت میلگرد و قیمت تیرآهن ها و اکثر ضخامت های قیمت ورق سیاه  نیز ثابت اعلام شده است.

در روز پنج شنبه قیمت آهن آلات ساختمانی ثابت بود ولی روندی افزایشی داشت. این امر به دلیل طی کردن روز های آخر سال و بسته شدن فروش اکثر کارخانه ها و بنگاه های فروش آهن آلات  بود. در اين خصوص بايد گفت بعضی از کارخانه ها با ذکر این که فروش از 15 فروردین سال 96 آغاز خواهد شد ، اعلام كرده اند ديگر فروش ندارند. در تهران نیز بسیاری از بنگاه های آهن آلات ، فروش خود را بدلیل جمع کردن و بستن حساب ها، بستند.

 

پیش بینی قیمت آهن آلات در سال 96

هرچند که در سال های گذشته ، شاهد رونق کمی در بازار آهن در اواخر سال بودیم ، ولی در سال جاری رونقی مشاهده نشد و بازار آهن در حالتی بی تحرکی بود. پیش بینی میشود با توجه به گفته هاي متخصصان اين حوزه در بخش مسکن و بیانیه های کارشناسان مسکن در خصوص رشد و رونق بازار مسکن در سال 96 ، بازار آهن نیز جانی دوباره بگیرد.

بدیل کاهش معاملات مسکن در فصل زمستان، بازار آهن نیز دچار رکود شد. ولی در سال آینده پیش بینی میشود با  توجه با رشد و افزایش ساخت و ساز ، معرفی شدن فایل های جدید به واسطان ملکی ، افزایش حجم معاملات و رشد تعداد واحد های رهن و اجاره ، در بازار آهن نیز شاهد رونق باشیم. که احتمال آن که قیمت آهن آلات ساختمانی نیز افزایش پیدا کند  ، بدیهی و دور از ذهن نیست.

با توجه به تسهیلاتی که در راستای افزایش ساخت و ساز ها برای انبوه سازان در نظر گرفته شد و اعطای وام های بانکی و همچنین وجود طرح مسکن اجتماعی که کمک بزرگی برای اقشار کم درآمد جامعه برای پرداخت اجاره مسکن می باشد ، انتظار می رود در سال 96 شاهد رونق بخش مسکن و بازار آهن باشیم.

تصاویر
  • رونق به بازار آهن باز خواهد گشت
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها