Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
نخستین جلسه هم اندیشی انجمن تولیدکنندگان فولاد در سال ۹۶ برگزار شد
 

نخستین جلسه هم اندیشی انجمن تولیدکنندگان فولاد در سال ۹۶ برگزار شد

یکشنبه، 10 اردیبهشت 1396 | Article Rating

به گزارش استیل ایران، نخستین نشست مشترک رسته های ذوب، نورد ميلگرد و ناودانی و نبشی دیروز 9 اردیبهشت  ماه در دفتر انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران برگزار شد .

احمد خوروش در خصوص نتايج این نشست گفت: در این جلسه مقرر شد که این جلسات در سال جدید با یک روش یکسان و منطقی و با حضور تمامی واحد های زنجیره تولید شروع به كار نماید تا تمامی تولید کنندگان زنجیره فولاد منتفع شوند که این خود سبب ثبات قیمتی در بازار می شود.

عضو هیئت مدیره انجمن گفت: یکی دیگر از مسائلی که باعث ثبات در بازار فولاد می شود شفافیت همه قسمت های واحد های تولیدکننده اعم از تولید، خرید و فروش است. در این جلسه بنا بر اتفاق آرا تمامی واحد ها توافق كردند تا مجری صدور فاکتور رسمی باشند و خرید نیز از واحدهای دارای فاکتور رسمی انجام شود تا تمامی مسائل شفاف سازی شود که این امر به نفع کلیه زنجیره تولید و تولیدکنندگان است.

خوروش همچنین با تاکید بر نقش مهم صادرات برای تولیدکنندگان فولاد عنوان کرد: در این جلسه مقرر شد که هیئت مدیره با تشکیل کارگروهی در مورد صادرات ، واحدهای صادر کننده را شناسایی و جمع بندی کرده تا تمامی واحد ها بتوانند با یک روش مشخصی صادرات را از یک کف قیمتی آغاز کنند و به قیمت های جهانی برسانند. 

وی همچنین گفت: متاسفانه به دلیل عدم حمایت واحدهای قدرتمند که تولید بالایی دارند، در واحد های فولادی بخش خصوصی صادرات نداریم که امید است با تشکیل این کارگروه از بخش خصوصی نیز برای صادرات حمایت شود.

وی همچنین با اشاره به برنامه ریزی برای ادامه روند این جلسات گفت: در این جلسه مقرر شد هر رسته به طور مجزا جلسات تخصصی خود را داشته باشد و در پایان هر ماه با جمع بندی جلسات تخصصی هر رسته یک جلسه مشترک برگزار شود تا با بررسی نتایج حاصله از هر رسته به یک نتیجه جامع و کلی برسیم.

خوروش همچنین در پایان افزود: همچنین در این جلسه مقرر شد که در رسته گندله و آهن اسفنجی هم پيگيري لازم صورت بگیرد تا جلسات آن رسته و تعاملات با واحدهاي ذوب هم به طور منظم صورت پذيرد.

تصاویر
  • نخستین جلسه هم اندیشی انجمن تولیدکنندگان فولاد در سال ۹۶ برگزار شد
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها