Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
 

شاخص بورس به کانال ۸۱ هزار واحد صعود کرد

شنبه، 30 اردیبهشت 1396 | Article Rating

در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه تعداد 1014 میلیون سهم و حق‌تقدم به ارزش 331 میلیارد تومان در 54 هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با رشد 733 واحدی در ارتفاع 81 هزار و 77 واحد قرار گرفت.

بیشترین تاثیر مثبت بر رشد دماسنج بازار سهام در روزجاری به نام نمادهای فارس، خساپا و شبندر شد و در مقابل نمادهای معاملاتی فملی، شپدیس و ومعادن با افت خود مانع افزایش بیشتر شاخص شدند.

شاخص‌های اصلی بازار سرمایه هم روز متعادلی را پشت سر گذاشتند به‌طوری که شاخص قیمت (وزنی ــ ارزشی) 251 واحد، کل (هموزن) 251 واحد، قیمت (هموزن) 197 واحد، آزاد شناور 968 واحد و شاخص‌های اول و دوم به ترتیب 373 و 24015 واحد افزایش یافتند.

بر اساس این گزارش؛ در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله 243 میلیون ورقه به ارزش 205 میلیارد تومان در 20 هزار نوبت، آیفکس 11.7 واحد رشد کرد و در ارتفاع 927 واحد قرار گرفت.

همچنین در پایان معاملات امروز نماد معاملاتی شرکتهای سرمایه‌گذاری صنعت بیمه با توجه به ارائه اطلاعیه منتشر شده در سایت کدال، فراورده های غذایی و قند پیرانشهر با توجه به تعدیل پیش بینی درامد هر سهم، ملی سرب و روی ایران پس از برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه بدون تقسیم سود نقدی، سیمان فارس، حمل و نقل توکا پس از برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه مبنی بر تقسیم سود نقدی و شیر پاستوریزه پگاه گلستان پس از برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام و تقسیم سود نقدی به تالار شیشه‌ای بازگشتند.

این گزارش می‌افزاید: نماد معاملاتی شرکتهای سیمان فارس نو جهت برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه به منظور تصویب صورتهای مالی، تولیدی لنت ترمز ایران با توجه به تعدیل پیش بینی درآمد هر سهم، توسعه خدمات دریایی و بندری سینا و حق تقدم استفاده نشده سهام شرکت مذکور با توجه به اطلاعات دریافتی مبنی بر تغییر با اهمیت در عملکرد سال مالی 1395 متعاقب ارسال اطلاعات و صورتهای مالی 12 ماهه حسابرسی نشده، فرابورس ایران، شرکت خدمات دریایی وکشتیرانی خط دریا بندر، شرکت سیمان ممتازان کرمان جهت برگزاری مجامع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام، بیمه ما، ایران یاسا تایر و رابر با توجه به تعدیل پیش بینی درآمد هر سهم و سیمان صوفیان با توجه به تعدیل پیش بینی درآمد هر سهم نیز در روزجاری متوقف شدند.

ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها