Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
جزئیات نخستین دوره آموزشی آکادمی ملی فولاد ایران اعلام شد
 

جزئیات نخستین دوره آموزشی آکادمی ملی فولاد ایران اعلام شد

شنبه، 31 تیر 1396 | Article Rating
دبیر انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران با اشاره به برگزاری نخستین دوره آموزشی  آکادمی ملی فولاد ایران در 24 و 25 مردادماه گفت: اولین دوره آموزشی این آکادمی با عنوان دوره کاربردی آهن سازی و احیا مستقیم (سطح 1) با هدف ارتقاء دانش و مهارت کارشناسان و مدیران واحد های آهن اسفنجی و فولاد سازی کشور و همچنین افزایش بازدهی تولید، کاهش مصرف انرژی، کاهش ضایعات و کاهش آلودگی های زیست محیطی کارخانجات احیاء مستقیم برگزار می شود.

سید رسول خلیفه سلطانی مخاطبین این دوره آموزشی را تکنسین ها، کارشناسان و مدیران واحدهای آهن سازی و احیا مستقیم اعلام کرد و افزود: مدرس این دوره  جناب آقای دکتر ناصر توحیدی مدرس دانشگاه های تهران، صنعتی شریف و علم و صنعت هستند که علاوه بر درجه علمی، تجربه عملی بالایی نیز در واحدهای احیاء مستقیم کشور دارند.
دبیر انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران خاطر نشان کرد: در پایان دوره آزمون علمی اخذ و در صورت کسب نمره قبولی گواهینامه معتبر صادر می شود.

شایان ذکر است مطابق اعلام انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران، متقاضیان ثبت نام در دوره های آموزشی آکادمی ملی فولاد ایران می توانند با مراجعه به وب سایت انجمن به نشانی www.steeliran.org و یا تماس با دفتر این انجمن به شماره 4-88551701، اطلاعات لازم را دریافت نمایند.

 

 

تصاویر
  • جزئیات نخستین دوره آموزشی آکادمی ملی فولاد ایران اعلام شد
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها