Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
افزایش ۵۰ درصدی ظرفیت فولاد امیرکبیر کاشان
 

افزایش ۵۰ درصدی ظرفیت فولاد امیرکبیر کاشان

چهارشنبه، 04 مرداد 1396 | Article Rating

عزیز قنواتی، مدیرعامل فولاد امیرکبیر کاشان درباره افزایش ۵۰ درصدی ظرفیت این شرکت گفت: در راستای طرح های توسعه کلی فولاد مبارکه، طرح توسعه ۳۰۰ هزار تنی دیده شده که در حال رایزنی و مذاکره برای عملیاتی نمودن آن هستیم.

وی افزود: همچنین با استفاده از امکانات موجود و تغییر و بهسازی برخی از تجهیزات کارخانه، ظرفیت تولید تا ۵۰ درصد افزایش پیدا خواهد کرد.

قنواتی مهم ترین برنامه ها و سیاست های امیرکبیر کاشان در سال جاری را برنامه افزایش ۱۵ درصدی تولید نسبت به سال ۹۵ معرفی کرد و ادامه داد: از طرف دیگر در نظر داریم برای سال جاری افزایش سود هر سهم از ۴۸۶ ریال به ۶۸۸ ریال را داشته باشیم.

وی تصریح کرد: سیاست توسعه بازار فروش داخلی و هچنین توسعه صادرات فعالیت های مجموعه، دیگر سیاست های امیرکبیر کاشان برای سال ۹۶ است. گرچه برای دستیابی به این اهداف، به روز رسانی تجهیزات جهت افزایش ظرفیت تولید الزامی است و درصدد اجرایی کردن این مهم هستیم.

وی در خاتمه به اصلی ترین فعالیت مجتمع امیرکبیر کاشان در سال گذشته اشاره داشت و اظهار داشت: مهم ترین فعالیت های شرکت فولاد امیرکبیر کاشان در سال گذشته را می توان راه اندازی خط تولید آنیل و عقد قرارداد سالیانه با شرکت فولاد مبارکه دانست و در وهله دوم تکمیل طرح راه آهن سراسری به کارخانه و عملیات اجرائی اطفاء حریق در بحش اجرایی دانست اما در بحش تولید، افزایش ۱۲ درصدی تولید نسبت به برنامه مجتمع و همچنین در بحث فروش، افزایش سود هر سهم از ۲۱۷ ریال به ۴۸۶ ریال از اقدامات مثمرثمر امیرکبیر کاشان در سال ۹۵ دانست.

مدیرعامل امیر کبیر کاشان در پاسخ به این سوال که با توجه به شعار سال در حمایت از تولید داخلی، پیشنهاد شما برای عملیاتی شدن این موضوع چیست؟ گفت: امیدواریم با تغییر و بهبود برخی از ابزارها و سیاست های اقتصادی و اجرایی، حمایت از تولید داخلی افزایش یابد. بازنگری در قوانین و مقررات مالیاتی و سیاست های بانکی مثل بازنگری در بهره های بانکی به حمایت بیشتری نسبت به تولید کنندگان داخلی و صنایع کشوری می انجامد. همچنین مدیریت و نظارت بر واردات محصولات فولادی و استفاده از مشوق های صادراتی می تواند از ابزارهای حمایتی دیگری قلمداد شود که توان بازیابی صنعت و تولید داخلی را دارند.

تصاویر
  • افزایش ۵۰ درصدی ظرفیت فولاد امیرکبیر کاشان
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها