Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
پیشرفت ۶۱ درصدی ساخت واحد فولادسازی سفیددشت
 

پیشرفت ۶۱ درصدی ساخت واحد فولادسازی سفیددشت

یکشنبه، 15 مرداد 1396 | Article Rating

ساخت واحد فولادسازی سفیددشت چهارمحال و بختیاری با 61 درصد پیشرفت فیزیکی در دست اجراست.


رییس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان گفت: عملیات احداث این شــرکت با هدف اولیه تولید 800 هزار تن اســلب و در سه فاز ساخت واحد احیا مســتقیم، واحد فولادسازی و واحد زیرساخت و جنبی و پشتیبانی در نظر گرفته شد.

سید نعیم امامی با اشاره به اینکه این واحد صنعتی یکــی ازطرح هــای هفت گانــه فــولادی کشــــــور است،گفت:فــاز اول این کارخانه شامل واحــد احیا مســتقیم ،بــه عنوان نخستین طرح از مجموع فولادهای هفتگانه کشور، آبان ماه پارسال بهره برداری شد.

وی گفت: فاز دوم هم فولاد سازی است که در بخش زیر ساخت ها تاکنون 61 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

امامی گفت: در فــاز ســوم احــداث عملیات بنا کــردن واحد زیرســاخت وجنبی و پشــتیبانی اســت که وظیفه تأمین زیرســاخت های موردنیاز و ایجاد ســاختمان های جنبی موردنیاز واحد احیا و فولادسازی را بر عهده دارد.

رییس سازمان صنعت،معدن و تجارت چهارمحال وبختیاری گفت:تاکنــون بــا آغــاز و تکمیــل سایر زیرساخت ها، باسکول 60 تنی شرکت نیز به بهره برداری رســید که پــس از راه اندازی باســکول شرکت، تمام ورود و خروج مواد شرکت از این طریق انجام می شود.

امامی با اشاره به میزان اشتغال زایی فولاد سفیددشــت گفت:در عملیــات ســاخت واحد فولادسازی حدود 250 نفر مشغول کار هستند و پس از راه اندازی نیز برای 300 نفر فرصت شغلی ایجاد خواهد شد.

تصاویر
  • پیشرفت ۶۱ درصدی ساخت واحد فولادسازی سفیددشت
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها