Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
نتیجه نظر سنجی اولین دوره آکادمی ملی فولاد اعلام شد
 

نتیجه نظر سنجی اولین دوره آکادمی ملی فولاد اعلام شد

ﺳﻪشنبه، 07 شهریور 1396 | Article Rating

۷۷ درصد از شرکت کنندگان از کیفیت محیط آموزشی ابراز رضایت کرده اند. ۹۵ درصد تسلط و دانش استاد را عالی و خوب دانسته اند و ۸۶ درصد هم به قدرت انتقال مفاهیم استاد نظر مثبت داده اند.

پاسخ دهی به سوالات با رضایت ۶۸ درصدی شرکت کنندگان ارزیابی شده و حدود ۹۱ درصد هم ارائه جزوات و کتاب های دوره را رضایت بخش دانسته اند. نحوه پذیرایی دوره و همچنین اطلاع رسانی های قبل و حین دوره مورد ارزیابی عالی و خوب ۸۱ درصدی شرکت کنندگان قرار گرفته و ۶۳ درصد شرکت کنندگان هم از کیفیت فایل ها و اسلایدهای آموزشی رضایت داشته اند. شرکت کنندگان در نخستین دوره آموزشی آکادمی ملی فولاد ایران رضایت ۹۱ درصدی خود از نظم و هماهنگی در اجرای دوره را اعلام کرده اند و میزان کاربردی بودن مطالب این دوره در حرفه خود را با ۶۳ درصد آرا، عالی و خوب ارزیابی نموده اند.

شایان ذکر است نخستین دوره آموزشی آکادمی ملی فولاد ایران تحت عنوان «دوره کاربردی آهن سازی و احیاء مستقیم» در سطح اول آن در روزهای ۲۴ و ۲۵ مردادماه برگزار شد که به دلیل استقبال صورت گرفته و تکمیل ظرفیت ثبت نام در چند روز قبل از برگزاری دوره، تعدادی از متقاضیان امکان ثبت نام و حضور در این دوره را نیافتند اما قرار است این دوره مجددا در ماه های آینده تکرار شود.
همچنین به گفته محمدرضا دانشگر، مدیر آکادمی ملی فولاد، قرار است دوره آموزشی بعدی آکادمی در حوزه نورد و با حضور یکی از اساتید برجسته علمی و عمل گرای این حوزه در اواخر شهریور یا مهرماه برگزار شود. همچنین دوره آهن سازی و احیا مستقیم سطح ۲ (پیشرفته) نیز در حال برنامه ریزی است و انشالله ظرف دو ماه آینده اطلاع رسانی و برگزار خواهد شد. ضمنا با توجه به تقاضای متعدد واحدهای احیا مستقیم برای برگزاری همین دوره در محل کارخانه، برای این دسته از واحدهای صنعتی نیز برنامه ریزی های لازم انجام شده و دوره آموزشی تخصصی آهن سازی و احیا مستقیم سطح ۱ و ۲ در محل کارخانه ایشان برگزار خواهد شد.

تصاویر
  • نتیجه نظر سنجی اولین دوره آکادمی ملی فولاد اعلام شد
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها