Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
برنامه روشنی تا ۲ ماه آینده برای حل مشکلات ذوب آهن ارائه شود
 

برنامه روشنی تا ۲ ماه آینده برای حل مشکلات ذوب آهن ارائه شود

چهارشنبه، 08 شهریور 1396 | Article Rating

وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به مشکلات کارخانه ذوب آهن گفت: تا دو ماه آینده باید برنامه روشنی برای برطرف کردن این مشکلات ارائه شده و بخشی از این برنامه‌ها نیز بین مجموعه‌های مرتبط شروع شود.


محمد شریعتمداری عصر امروز در نشستی با حضور مسئولان کارخانه ذوب آهن اظهار داشت: در دنیا همراهی تکنولوژی، دانش و صنعت سبب اتفاقات خوبی شده که شاهد آن بوده‌ایم.

وی افزود: متأسفانه شاهد عدم توازن در توسعه فولاد بوده‌ایم که در جلسه‌ای با مقام معظم رهبری نیز به این موضوع انتقاد شده است، ایشان اعتقاد داشتند که عدم توازن نباید وجود داشته باشد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت بیان کرد: امیدواریم مشکلات ذوب‌آهن از منظر وزارت صنعت، معدن و تجارت پیگیری شود که باید با برنامه‌ریزی زمان‌بندی شده‌ای در این راه گام برداشت.

وی خاطرنشان کرد: همچنین در این راه باید وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز کمک کننده باشد و پیگیری‌های لازم را انجام دهد.

شریعتمداری با بیان اینکه باید با کاهش هزینه‌ها، این واحد را فعال نگه‌داریم، گفت: این مجموعه دارای مدیرعامل با تجربه‌ای است و تقویت فعالیت اجرایی نیز باید در دستور کار قرار گرفته شود. ما نیز در حیطه اختیاراتمان تمام تلاش لازم را انجام می‌دهیم.

وی گفت: تا دو ماه آینده باید برنامه روشنی ارائه شود و بخشی از این برنامه‌ها نیز بین مجموعه‌های مرتبط شروع شود.

وزیر صنعت، معدن و تجارت تصریح کرد: بایستی مالک نیز به کار ورود کرده و برای برطرف کردن مشکلات اقدامات لازم را به عمل آورد.

تصاویر
  • برنامه روشنی تا ۲ ماه آینده برای حل مشکلات ذوب آهن ارائه شود
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها