Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
بیش از ۱۰۰۰ شغل مستقیم با ساخت واحد جدید فولادسازی خوزستان ایجاد می‌شود
 

بیش از ۱۰۰۰ شغل مستقیم با ساخت واحد جدید فولادسازی خوزستان ایجاد می‌شود

پنجشنبه، 09 شهریور 1396 | Article Rating

مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان با بیان اینکه با برگزاری جلساتی با حضور وزیر نفت موافقت ۲۰ درصد از سهمیه پروژه گورب جاسک که ۱۱۰۰ کیلومتر خطوط انتقال دارد را به دست آوردیم گفت: بیش از ۱۰۰۰ شغل مستقیم با ساخت واحد جدید فولادسازی خوزستان ایجاد می‌شود.


عبدالرضا محمودپور شامگاه سه‌شنبه در نشست خبری با بیان اینکه سال گذشته دستاوردهای خوبی داشتیم اظهار داشت: اخذ مجوز احداث واحد فولادسازی فولاداکسین در کنار کارخانه فعلی از نخستین دستاوردهای ما به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه در این واحد اسلب‌های بسیار خاص برای نخستین بار در ایران تولید می‌شود، افزود: قرار گرفتن شرکت فولاد در وندور لیست وزارت نفت از دیگر دستاورد ما بود.

مدیرعامل شرکت فولاد اکسین بیان کرد: همچنین با برگزاری جلساتی با حضور وزیر نفت موافقت 20 درصد از سهمیه پروژه گورب جاسک که یک هزار و 100 کیلومتر خطوط انتقال دارد را به دست آوردیم.

وی با بیان اینکه برای تأمین 80 هزار تن ورق نیاز به یک سری تجهیزات در آزمایشگاه مرکزی و سرمایه گذاری‌ها است، گفت: برآوردها برای تجهیز آزمایشگاه حدود 30 میلیارد تومان است.

ثبت رکوردی جدید

محمودپور درباره رکورد فولاد اکسین عنوان کرد: مرداد ماه با تولید 94 هزار و 500 تن فولاد رکورد تولید فولاد اکسین را در یک ماه زدیم.

وی با اشاره به اینکه ساخت واحد فولاد سازی نیازمند مطالعات گسترده است، ادامه داد: این اقدام اشتغالزایی خوبی در سطح استان به وجود می‌آورد و نیز پس از بهره برداری بین 700 تا یک هزار شغل مستقیم و 5 هزار شغل غیرمستقیم ایجاد می‌کند.

مدیرعامل شرکت فولاد اکسین درباره حجم سرمایه‌گذاری برای احداث این واحد توضیح داد: یک هزار و 400 میلیارد تومان این موضوع نیازمند اعتبار است.

وی با اشاره به مشکلات و چالش‌های فولاد اکسین افزود: مهمترین چالش ما در فولاد اکسین تعهدات زیاد و سنگینی است که از قبل بوده و اکنون برعهده ما قرار دارد.

محمودپور خاطرنشان کرد: 350 میلیارد تومان بدهی تعهد و نیز 166 میلیارد تومان مطالبات داریم.

تصاویر
  • بیش از ۱۰۰۰ شغل مستقیم با ساخت واحد جدید فولادسازی خوزستان ایجاد می‌شود
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها