Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
رکورد تولید در فولادسازی فولاد مبارکه به ۱۱۶ ذوب رسید
 

رکورد تولید در فولادسازی فولاد مبارکه به ۱۱۶ ذوب رسید

ﺳﻪشنبه، 14 شهریور 1396 | Article Rating

 کارکنان سخت کوش ناحیۀ فولادسازی و ریخته گری مداوم فولاد مبارکه در تاریخ ۶ شهریورماه توانستند با تولید ۱۱۶ ذوب با تناژ ۲۱هزار و ۳۱۵ تن فولاد مذاب و تولید ۲۰هزار و ۷۴۶ تن تختال، برگ زرین دیگری به دیوان افتخارات این ناحیه اضافه کنند.


مدیر ناحیه فولادسازی و ریخته گری مداوم فولاد مبارکه ضمن تأیید این خبر از افزایش بهره وری و استفادۀ بهینه از تجهیزات به عنوان دو عاملی که بیشترین تأثیر را در کسب این رکورد داشتند، یاد کرد و افزود: به طور قطع در سالی که به نام اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال نام گذاری شده است، رکوردهای کسب شده از آغاز سال جاری تاکنون، راه این واحد را در دستیابی به اهداف سالانۀ خود هموارتر خواهد ساخت.

بنائیان ضمن قدردانی از عملکرد خوب کارکنان این ناحیه، رکورد قبلی تولید روزانه در کوره های قوس الکتریکی را مربوط به ۱۹ اردیبهشت سال جاری و به میزان ۱۱۵ ذوب در کوره های قوس الکتریکی و تولید ۲۰هزار و ۵۳۲ تن تختال در ماشین های ریخته گری اعلام کرد.

وی در ادامه به سایر عوامل تأثیرگذار در ثبت این رکورد اشاره کرد و گفت: همکاری خوب ناحیۀ آهن سازی، تخلیۀ مناسب ذوب در کوره های قوس الکتریکی بافاصله زمانی۹۹ دقیقه، آماده به کار بودن جرثقیل ها برای انتقال ذوب، آماده به کار بودن ماشینهای ریخته گری، متوسط عرض مناسب اعلام شده از طرف قسمت برنامه ریزی و همچنین آماده سازی مناسب ذوب (ازنظر زمان، دما و آنالیز) و ارسال به ریخته گری از دیگر دلایل دستیابی به این رکورد بوده است.

وی با تأکید بر ضرورت تثبیت این شرایط و لزوم دستیابی به رکوردهای بالاتر افزود: به یقین با کمک و همدلی همۀ واحدهای مربوطه میتوانیم به شرایط ایدئال تری برسیم.

مدیر ناحیه فولادسازی و ریخته گری مداوم فولاد مبارکه در پایان از تلاش تمامی کارکنان ناحیۀ فولادسازی و ریخته گری مداوم و همکاری واحدهای پشتیبانی و پیمانکاران حاضر در ناحیه و همچنین از حمایتهای مدیریت ارشد سازمان که در تحقق اهداف شرکت همواره مشوق کارکنان بودهاند، تشکر و قدردانی کرد.

تصاویر
  • رکورد تولید در فولادسازی فولاد مبارکه به ۱۱۶ ذوب رسید
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها