Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
دوره کاربردی نورد گرم و کالیبراسیون غلتک آکادمی ملی فولاد ایران برگزار می شود
 

دوره کاربردی نورد گرم و کالیبراسیون غلتک آکادمی ملی فولاد ایران برگزار می شود

دوشنبه، 20 شهریور 1396 | Article Rating

دبیر انجمن تولیدکنندگان فولاد از برگزاری دومین دوره آموزشی آکادمی ملی فولاد ایران در مهرماه سال جاری خبر داد و گفت: بحمدالله پس از برگزاری موفقیت آمیز نخستین دوره آموزشی در انجمن و رضایت 80 درصدی شرکت کنندگان، دومین دوره آموزشی آکادمی ملی فولاد ایران تحت عنوان " دوره کاربردی نورد گرم و کالیبراسیون غلتک" برای روزهای سه شنبه 11 مهر ماه تا پنج شنبه 13 مهرماه سال جاری به مدت 3 روز برگزار خواهد شد.

سید رسول خلیفه سلطانی اضافه کرد: مباحث آموزشی این دوره هم برای کارخانجات نورد مقاطع طویل (میلگرد، تیرآهن، نبشی و ناودانی) قابل بهره برداری است و هم برای کارخانجات نورد مقاطع تخت مفید است و سعی می شود در این دوره مباحثی همچون فرآیند پیش گرم فولاد و کوره های پیش گرم، انواع قفسه های نورد در مقاطع طویل و تخت، انواع غلتک های نورد و مشکلات احتمالی در این زمینه، اصول طراحی کالیبر غلتک در قفسه های نورد و ... به طور کاربردی آموزش داده شود.
دبیر انجمن تولیدکنندگان فولاد مخاطبین این دوره را مدیران و کارشناسان خطوط نورد گرم فولاد شامل مقاطع طویل و تخت و همچنین کارگاه های کالیبراسیون غلتک دانست و اظهار داشت: مدرس این دوره یکی از برجسته ترین و شناخته شده ترین متخصصان حوزه نورد است که بیش از 40 سال سابقه اجرایی، فنی و مدیریتی در کارخانجات نوردی کشور دارد که به همین منظور علاوه بر آموزش هایی که ارائه خواهند داد، جلسه پرسش و پاسخ فنی نیز برای این دوره در نظر گرفته شده است. 
سید محمد رضا دانشگر، مدیر آکادمی ملی فولاد نیز در خصوص جزئیات این دوره به چیلان گفت: هدف از برگزاری این دوره ارتقای سطح دانش و مهارت مدیران و کارشناسان واحدهای نورد گرم و تراش غلتک است تا از این طریق بتوان به اهداف بزرگتری همچون کاهش ضایعات تولید، افزایش بازدهی خطوط نورد و همچنین افزایش بهره وری غلتک های نورد دست پیدا کنیم.
دانشگر خاطر نشان کرد: همچون دوره قبل، در این دوره نیز برای اعضای اصلی انجمن تولیدکنندگان فولاد، 50 درصد و برای اعضای وابسته آن 30 درصد تخفیف در نظر گرفته شده است که با توجه به محدودیت در نظر گرفته شده برای حفظ کارآیی و بازدهی دوره آموزشی، حداکثر 25 نفر در این دوره ثبت نام خواهند شد. لذا از کارخانجات نوردی که علاقمند به حضور مدیران و کارشناسان مرتبط خود در این دوره هستند، تقاضا داریم ضمن تماس با دفتر انجمن، در اسرع وقت نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

فرم ثبت نام به پیوست تقدیم می گردد



تصاویر
  • دوره کاربردی نورد گرم و کالیبراسیون غلتک آکادمی ملی فولاد ایران برگزار می شود
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
فایل های پیوست
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها