Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
تعطیلی شرکت فولاد میبد و بی­کاری ۳۰۰ کارگر
 

تعطیلی شرکت فولاد میبد و بی­کاری ۳۰۰ کارگر

ﺳﻪشنبه، 23 آبان 1396 | Article Rating

شرکت فولاد میبد، از سال 88 بعد از سال­ها فعالیت، اعلام ورشکستی می ­کند و تعطیل می­شود و حدود 400 نفر از کارمندان این شرکت بیکار می­ شوند. اما این شرکت در تاریخ 22 بهمن سال گذشته(1395) بعد از 7 سال با تبلیغات رسانه­ ای و مصاحبه ­ی فرماندار و صاحب شرکت شروع به کار می­ کند و نیروهای مورد نیاز خود را می ­گیرد.

این بار شرکت فولاد طولی نمی ­کشد و در ظرف کمتر از یک سال در مرداد 96 به تعطیلی کشیده می­ شود و حدود 300 نفر از پرسنل این شرکت در حالی که تمامی نیروها بدون بیمه ­ی بیکاری و فقط با دریافت 2 ماه حقوق اولیه ­ی­ خود، بیکار می­ شوند. این در حالی است که نیروهای این شرکت با وعده و وعید مسئولین فولاد و حمایت فرمانداری شغل قبلی خود را رها کردند و کارمند این شرکت شدند.

اکنون کارگران و پرسنل این شرکت با عدم دریافت حقوق در وضع بسیار بد مالی به سر می­ برند. با وجود این که کاگران از ارگان­ های مختلف، از جمله فرمانداری، استانداری و نماینده­ی مجلس و .. پیگیری کردند ولی نتواستند حقوق خود را استیفا کنند. کارگران، از مسئولین کشوری و استانی عاجزانه تقاضا دارند؛ مشکلشان را پیگیری کنند؛ شاید مرهمی باشد بر زخم آن­ها.

به نقل از کارشناسان، این شرکت با هزینه­ ی بسیار بالا راه ­­اندازی شده و دارای ظرفیت مناسب، برای تولید فولاد می­ باشد. با بهره­­ گیری درست و مدیریت صحیح امکان احیای این شرکت است و توانایی این را دارد نیروهای پرسنلی خود را تا 1000-1500 نفر گسترش دهد؛ ولی به دلیل مدیریت ضعیف این شرکت کمتر از یک سال به تعطیلی کشیده می ­شود و تمامی نیروهای ان بیکار می­ شوند.

 

تصاویر
  • تعطیلی شرکت فولاد میبد و بی­کاری ۳۰۰ کارگر
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها