Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
فولاد هرمزگان صادرکننده نمونه استانی سال ۹۵ شد
 

فولاد هرمزگان صادرکننده نمونه استانی سال ۹۵ شد

شنبه، 04 آذر 1396 | Article Rating

شرکت فولاد هرمزگان صادرکننده نمونه استانی سال ۱۳۹۵ شد.

طی مراسمی با حضور معاون توسعه صادرات کالا و خدمات سازمان توسعه و تجارت ایران، استاندار هرمزگان و جمعی از مدیران استانی از فولاد هرمزگان به عنوان صادرکننده نمونه استانی تجلیل شد.

استاندار هرمزگان در بیست و یکمین همایش تجلیل از صادرکنندگان نمونه استان گفت: برنامه ریزی برای تولیدات و محصولات باید در راستای صادرات و صادرات محور باشد.

فریدون همتی افزود: تولیدات و محصولات صادرات محور باید از دو خصوصیت کیفیت و قیمت مناسب برخوردار باشند و روی دو مقوله مهم باید بیشتر کارشود.

وی با اشاره به اینکه باید همه استعدادهای بخش دولتی و خصوصی را در کنار هم قرار دهیم، گفت: با هم‌افزایی بخش خصوصی و دولتی افزایش تولید محصولات هموار می شود که در این صورت اشتغال نیز افزایش خواهد یافت.

مدیر فروش و بازاریابی شرکت فولاد هرمزگان عوامل موثر در کسب این موفقیت را مدیون تصمیمات مدیرت عالی سازمان، مدیران و کارکنان متعهد و دلسوز شرکت دانست که مسیر بهبود و رشد فروش را به ویژه در بخش صادرات فراهم کرده اند.

مهدی شکری زاده افزود: اتخاذ نگرش صحیح و راهبردی حضور در بازارهای جهانی از طریق محوریت صادرات باعث بهبود و ارتقای کیفیت محصولات شد که فولاد هرمزگان توانست در امر صادرات رشد چشمگیری داشته باشد.

وی بیان داشت: شرکت فولاد هرمزگان توانست در سال ۱۳۹۵ حدود یک میلیون تن از محصولات خود را در بازارهای صادراتی عرضه کند و سومین شرکت صادر کننده فولاد در ایران لقب گیرد.

تصاویر
  • فولاد هرمزگان صادرکننده نمونه استانی سال ۹۵ شد
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظرات

پنجشنبه, 23 آذر,1396

Orton

اقا دستتون درد نکنه خسته نباشید
عالیییی بود

پنجشنبه, 19 بهمن,1396

Jordon

خیلی عالی و ممنون

نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها