Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
فولادی های برتر در میان ۱۰۰ شرکت برتر IMI-100 معرفی شدند
 

فولادی های برتر در میان ۱۰۰ شرکت برتر IMI-100 معرفی شدند

چهارشنبه، 02 اسفند 1396 | Article Rating

رتبه بندی IMI100 در ۲۰ سال گذشته از سوی سازمان مدیریت صنعتی صورت می گیرد و روش آن براساس شاخص های واقعی، کمی و عددی و براساس الگوی برگرفته شده از رده بندی جهانی فورچون ۵۰۰ می باشد.

گفتنی است، شرکت فولاد مبارکه رتبه دوازدهم را در بخش درآمد/فروش در میان ۵۰۰ شرکت برتر از آن خود کرد. فروش این شرکت از حدود ۱۰۰ هزار و ۴۶۲ میلیارد ریال در سال ۹۴ به ۱۳۶ هزار و ۲۲ میلیارد ریال در سال ۹۵ رسیده است. شرکت فولاد خوزستان رتبه ۳۳، گل گهر رتبه ۳۸، چادرملو رتبه ۵۷، فولاد هرمزگان رتبه ۷۶ و میدکو رتبه ۸۰ را به خود اختصاص دادند.

فولادخوزستان درآمد/فروش را از ۴۲ هزار و ۱۹۷ میلیارد ریال در سال ۹۴ به ۴۸ هزار و ۲۳۲ میلیارد ریال در سال ۹۵/، گل گهر از ۲۲ هزار و ۲۳۸ میلیارد ریال به ۳۵ هزار و ۸۴۸ میلیارد ریال، چادرملو ۱۵ هزار و ۲۳۳ میلیارد به ۲۱ هزار و ۷۴۰ میلیارد ریال، فولاد هرمزگان از ۱۰ هزار و ۱۳۰ میلیارد ریال به ۱۵ هزار و ۱۳۴ میلیارد ریال و میدکو از ۱۰ هزار و ۱۵۷ میلیارد ریال به ۱۴ هزار و ۵۴۵ میلیارد ریال رساند.

شایان ذکر است، رتبه پنجم شرکت های برتر در ایجاد اشتغال و ارزش افزوده از میان ۵۰۰ شرکت، از آن فولاد مبارکه شد. میدکو همچنین جزو ۱۰ شرکت برتر صادرات گرا قرار گرفت.

تصاویر
  • فولادی های برتر در میان ۱۰۰ شرکت برتر IMI-100 معرفی شدند
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها