Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
صادرات گندله هند در ماه فوریه با ۹ درصد افت همراه شد
 

صادرات گندله هند در ماه فوریه با ۹ درصد افت همراه شد

ﺳﻪشنبه، 11 اردیبهشت 1397 | Article Rating

طبق آمار گمرک هند، صادرات گندله هندوستان در فوریه با 9 درصد افت نسبت به ماه ژانویه به 580 هزار تن رسیده است درحالی که در ژانویه 640 هزار تن بود.

دلیل این کاهش صادرات محدودیت خرید فولادسازان چینی و ترجیح آنها به تولید گندله از طریق کنسانتره وارداتی است البته در اواخر ماه ژانویه خرید بالاتر بود.

مراجع هندی اعلام کرده اند قیمت صادراتی گندله که در اواخر ژانیوه به ۱۰۸ دلار در هر تن رسیده بود در اوایل فوریه به ۱۰۵ دلار در هر تن رسید.

براساس آمارها صادرات گندله در فوریه نسبت به مدت مشابه سال قبل که ۷۸۰ میلیون تن بود با ۲۶ درصد افت همراه بود. در ۱۱ ماهه سال مالی ۲۰۱۸ صادرات گندله هند با ۹ درصد رشد به ۸ میلیون و ۲۱۰ هزار تن رسید درحالی که در سال مالی ۲۰۱۷ بالغ بر ۷ میلیون و ۵۳۰ هزار تن بود.

BRPL بزرگترین صادرکننده گندله هند در فوریه ۲۰۱۸ بود که درمجموع ۱۷۰ هزار تن صادرات داشت و سهم ۲۹ درصدی از کل حجم صادرات داشته است. کودرموخ و اسار هندوستان هم در رده های بعد قرار داشتند که هر یک ۱۱۰ هزار تن گندله صادر کردند و سپس Rashmi Metaliks با ۶۲۰ هزار تن، JSPL با ۵۰ هزار تن و Bagadiya Brothers بت ۵۰ هزار تن صادرات گندله قرار داشتند.

تصاویر
  • صادرات گندله هند در ماه فوریه با ۹ درصد افت همراه شد
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها