Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
برگ برنده فولاد مبارکه در بازی ارز ۴۲۰۰ تومانی
 

برگ برنده فولاد مبارکه در بازی ارز ۴۲۰۰ تومانی

ﺳﻪشنبه، 12 تیر 1397 | Article Rating

امیرحسین نادری معاون اقتصادی و مالی شرکت فولاد مبارکه اصفهان در خصوص تسعیر ارز فولادی ها با دلار ۴۲۰۰ تومان توضیح داد: این موضوع قطعی شده و شرکت های فولادی باید صادرات خود را با دلار ۴۲۰۰ تومان به بالا تبدیل به ریال کنند، اما این که این موضوع چقدر بر شرکت های فولادی و یا سایر صنایع تاثیر می گذارد باید به حجم صادرات آن توجه کرد.

وی ادامه داد: مسلما هر شرکتی که صادرات بیشتری داشته باشد از این موضوع تاثیر بیشتری می گیرد، شرکت فولاد مبارکه اصفهان حدود ۹۰ درصد از تولیدات خود را به بازار داخل عرضه می کند و تنها ۱۰ درصد از فروش این مجموعه به صادرات تعلق دارد، در نتیجه تاثیر زیادی از این موضوع نمی گیرد.

وی ادامه داد: وضعیت کلی شرکت فولاد مبارکه اصفهان مناسب بوده و ما براساس بودجه خود پیش می رویم. نگرانی خاصی هم از این بابت وجود ندارد و هر گونه افت قیمتی در معاملات سهم به دلیل جو روانی بازار یا اخباری همچون دلار ۴۲۰۰ تومانی است و همانطور که گفته شد باید ببینیم چه میزان از فروش شرکت ها به صادرات منحصر می شود.

نادری با بیان این که تنها ۱۰ درصد از فروش ما به صادرات تعلق دارد، گفت: فروش فولاد مبارکه اصفهان در سال گذشته حدود ۱۹ هزار میلیارد تومان است که از این رقم حدود ۱۰ درصد مختص به صادرات این شرکت است، لذا دلار ۴۲۰۰ تومانی یا دلار ۷۰۰۰ تومانی تاثیر آنچنان زیادی بر حاشیه سود شرکت ندارد.

تصاویر
  • برگ برنده فولاد مبارکه در بازی ارز ۴۲۰۰ تومانی
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها