Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
راه آهن به فولاد امیرکبیر کاشان رسید
 

راه آهن به فولاد امیرکبیر کاشان رسید

چهارشنبه، 04 مهر 1397 | Article Rating

با پیام بهرام سبحانی مدیرعامل گروه فولاد مبارکه اصفهان و با حضور معاون بهره برداری راه آهن ایران، ریل به شرکت فولاد امیرکبیر کاشان رسید و این شرکت به شبکه سراسری و پایانه گمرک محصولات شرکت فولاد امیر کبیر کاشان متصل شد.

مراسم افتتاح خط ریلی شرکت فولاد امیرکبیر کاشان و اتصال آن به شبکه سراسری با حضور مهندس احمدی عضو هیئت مدیره و معاونت بهره برداری راه آهن جمهوری اسلامی ایران و جمعی از مسئولان استانی برگزار شد.

عزیز قنواتی، مدیرعامل شرکت فولاد امیر کبیر کاشان در آیین افتتاح این طرح ها در خصوص مشخصات طرح عنوان کرد: این مسیر بطول ۳۶۴۲ متر و خاکبرداری ۱۲ هزار متر مکعب و خاک ریزی ۹۴ هزار متر مکعب و بتن ریزی ۲ هزار ۳۰۰ متر مکعب عملیاتی شد که برای اجرای این طرح پیمانکار ۸ ماهه پروژه را تکمیل و واگذار کرد.

مدیرعامل شرکت فولاد امیر کبیر کاشان خاطرنشان کرد: این طرح به منظور تسهیل در حمل مواد اولیه از فولاد مبارکه و بنادر جنوب، کاهش هزینه های حمل و افزایش سودآوری و کاهش بار ترافیکی جاده های مواصلاتی و مشارکت در مسئولیت های اجتماعی اجرایی شد. بعلاوه اینکه احداث گمرک اختصاصی مستقر در شرکت فولاد امیر کبیر کاشان نیز در همین راستا با هدف تسهیل در ترخیص محصولات تولیدی شرکت به مشتری و کاهش هزینه های گمرکی و واردات و صادرات محصول احداث شده است.

قنواتی در ادامه اشاره کرد: در مجموع برای اجرای پروژه از اتصال ریل به شبکه و گمرک و کار ترخیص بالغ بر ۱۰میلیارد تومان هزینه شده است.


تصاویر
  • راه آهن به فولاد امیرکبیر کاشان رسید
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها