Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
پیام مدیرعامل اسبق فولاد آلیاژی ایران برای جشنواره و نمایشگاه فولاد
 

پیام مدیرعامل اسبق فولاد آلیاژی ایران برای جشنواره و نمایشگاه فولاد

شنبه، 17 آذر 1397 | Article Rating

مدیرعامل اسبق فولاد آلیاژی ایران طی پیامی در حمایت از نخستین جشنواره و نمایشگاه فولاد نوشت: اعلام حمایت از بومی سازی گام مهم و ارزنده ای در مسیر توسعه صنعت فولاد کشور محسوب می شود. در ادامه متن پیام محمد ابراهیم قدیریان مدیرعامل سابق فولاد آلیاژی را خواهید خواند:

 گردهمایی مدیران صنعت فولاد و اعلام حمایت از بومی سازی صنعت فولاد در  نخستین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران گام مهم و ارزنده ای در مسیر توسعه صنعت فولاد محسوب می گردد. با ورود شرکت های فنی مهندسی کشور به اجرای واحدهای احیاء مستقیم گامی اساسی در خود باوری ملی در عرصه فولاد کشور برداشته شد و در ادامه بخش های دیگری به تدریج بومی سازی گردیدند و امروز کشور در مدیریت اجرا از خود اتکایی مناسبی بر خوردار است. ساخت قطعات یدکی و مواد اولیه هم به تدریج به دستاوردهای صنعت فولاد افزوده شده است.

با شرایط جاری و نیاز مبرم کشور به اشتغال و رسیدن به چشم اندازهای توسعه در صنعت فولاد، لازم است که گام های بعدی در بومی سازی تمامی خطوط و تجهیزات فولاد و ورود به عرصه مهندسی برداشته شود و با اهتمام به تحقیق و توسعه و تولید دانش فنی، گام های نهایی برداشته شود. به عنوان یک سرباز عرصه این صنعت و تجارب قبلی، یقین دارم که این مهم با حمایت مدیران صنعت در یک بازه زمانی پنج ساله و با برنامه ریزی منسجم در دسترس قرار خواهد گرفت . با امید به فردایی روشن و ایرانی آباد.

محمود ابراهیم قدیریان

تصاویر
  • پیام مدیرعامل اسبق فولاد آلیاژی ایران برای جشنواره و نمایشگاه فولاد
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها