Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
تولید اقتصادی در ذوب آهن مستلزم تحقق ظرفیت اسمی است
 

تولید اقتصادی در ذوب آهن مستلزم تحقق ظرفیت اسمی است

شنبه، 04 اسفند 1397 | Article Rating

محمدرضا پور ابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس و نماینده کرمان و راور در بازدید از ذوب آهن اصفهان حمایت از واحدهای تولیدی کشور در شرایط کنونی را بیش از هر زمان دیگری ضروری دانست و اظهار کرد: ذوب‌آهن اصفهان اخیرا دستاوردها و موفقیت‌های خوبی حاصل کرده و در رفع نیاز کشور به مقاطع ساختمانی و صنعتی بیش از وظیفه خود عمل کرده است.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی افزود: مشکل اصلی این شرکت مربوط به تامین مواد اولیه به‌ویژه سنگ‌آهن است که منجر به خالی ماندن نیمی از ظرفیت تولیدی این شرکت شده و تولید اقتصادی این شرکت را متاثر ساخته است.

پور ابراهیمی گفت: برای حل این مشکل به دنبال راه‌حل‌های اساسی هستیم و به این منظور در کمیسیون اقتصادی مجلس، جلسه‌ای با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت و وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار می‌شود و به‌زودی شاهد اتفاقات خوبی درخصوص حل این مشکل خواهیم بود.

وی افزود: به‌رغم تمام این مشکلات، ذوب‌آهن اصفهان در تولید، صادرات و صرفه‌جویی در انرژی، عملکرد خوبی داشته است اما این شرکت باید با تمام ظرفیت خود کار کند، تا شاهد تولیدی اقتصادی‌تر باشیم.

رئیس گروه اقتصادی مجلس تصریح کرد: برای تامین مالی طرح‌های این شرکت نیز بر اساس بسته تامین مالی پیشنهادی ذوب‌آهن، اقداماتی در دستور کار قرار می‌گیرد.

تصاویر
  • تولید اقتصادی در ذوب آهن مستلزم تحقق ظرفیت اسمی است
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها