Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
صادرات فولاد خوزستان به کمتر از ۲ میلیون تن نخواهد رسید
 

صادرات فولاد خوزستان به کمتر از ۲ میلیون تن نخواهد رسید

چهارشنبه، 02 مرداد 1398 | Article Rating

محمد کشانی، مدیرعامل فولاد خوزستان  گفت: اگرچه سال ۹۸ سال رونق تولید نامگذاری شده است اما شرکت های تولیدی تنها یکی از حلقه های زنجیره تولید هستند و در راس امور، سیاست گذاران و مسئولین قرار دارند و اگر حمایت های لازم را نداشته باشند قطعاً شرکت‌های تولیدی به موفقیت مورد نظر دست پیدا نمی‌کند.

وی افزود: از آنجایی که فولاد خوزستان یک شرکت صادرات محور می باشد لذا همواره در صادرات سرآمد بوده است. صادرات شرکت در سال گذشته ۲.۲ میلیون تومان اعلام شده و امسال هم برنامه صادرات بیش از ۲ میلیون تن محصول را دارد که این سازوکار، نیازمند حمایت بانک مرکزی، وزارت صنعت، معدن و تجارت، مجلس و صاحب نظران می باشد تا فولاد خوزستان همچون سال های گذشته در بحث صادرات موفق شود.

مدیرعامل فولاد خوزستان با اشاره به دستورالعمل وزارت صمت مبنی بر تعیین سقف و کف عرضه های فولادی ها در بورس کالا گفت: امسال علی رغم افزایش سهمیه عرضه داخلی و تعیین سقف و کف عرضه ها در بورس کالا، سهم صادرات فولاد خوزستان از محل فروش شرکت قطعا به کمتر از ۲ میلیون تن نخواهد رسید.

وی اظهار داشت: سال گذشته فولاد خوزستان از سوی وزارت صمت مکلف به عرضه ۱۰۰ هزار تن شمش به صورت ماهانه در بورس شده بود اما امسال عرضه ۱۲۰ هزار تن تکلیف شده است.

تصاویر
  • صادرات فولاد خوزستان به کمتر از ۲ میلیون تن نخواهد رسید
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها