Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
آماده‌باش مردان تکنولوژی و بومی‌سازی زنجیره‌فولاد برای دومین جشنواره
 

آماده‌باش مردان تکنولوژی و بومی‌سازی زنجیره‌فولاد برای دومین جشنواره

ﺳﻪشنبه، 12 آذر 1398 | Article Rating

جلسه کمیته "بومی سازی و توسعه تکنولوژی" انجمن تولیدکنندگان فولاد روز گذشته با حضور مدیران ، معاونان و نمایندگان شرکتهای بزرگ زنجیره فولاد همچون فولاد مبارکه، ذوب آهن اصفهان، فولاد خوزستان، فولاد خراسان، هلدینگ کاوه پارس، هلدینگ میدکو، فولاد آلیاژی ایران، فولاد هرمزگان و مجتمع های چادرملو و گل گهر برگزار شد.

در این جلسه موضوعات کمیته بومی‌سازی و دومین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران مورد تبادل نظر قرار گرفت. همچنین شرکت های بزرگ فولادی و معدنی با تاکید بر حفظ رویکرد تخصصی و متفاوت جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد با سایر رویدادهای این حوزه، بر حضور پرقدرت و هدفمند خود و اعلام نیازها و نمایش فرصت های ساخت داخل در این نمایشگاه تخصصی تاکید کردند.

سید رسول خلیفه سلطانی دبیر انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران با تشریح دستور کار جلسه اخیر کمیته بومی سازی و توسعه تکنولوژی انجمن اظهار داشت: ورود نیازهای بومی سازی شرکت ها تحت عنوان فرصتهای ساخت داخل در زنجیره فولاد در سامانه جامع بومی سازی زنجیره آهن و فولاد از مواردی است که باید به آن توجه و اهتمام ویژه نمود و در این جلسه در خصوص تسریع در اجرای آن تبادل نظر شد.
وی به حضور شرکتهای فعال زنجیره فولاد در جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد نیز اشاره کرد و گفت: بر اساس استقبال بی نظیر جامعه فولاد از جشنواره سال گذشته و نتایج جلسات کمیته در سال جاری و با توجه به راه اندازی ساختارهای اطلاعاتی و ارتباطی و حمایت مالی بومی سازی، انتظار می رود شرکتها در دومین دوره این رویداد که از ۲۳ تا ۲۶ دی ماه برگزار می شود حضور پرقدرت و پررنگی داشته باشند.
خلیفه سلطانی خاطر نشان کرد: همچون سال گذشته و با هدف قدردانی از فعالان حوزه تامین داخلی و ترویج فرهنگ ساخت داخل، در این دوره از جشنواره هم از تامین کنندگان برتر تقدیر به عمل خواهد آمد و جایزه ملی فولاد به آنها تقدیم خواهد شد. لذا در این جلسه کمیته بومی سازی و توسعه تکنولوژی درباره نحوه ارزیابی تامین کنندگان و شاخصهای لازم در این خصوص تبادل نظر شد و روی مکانیسم اجرایی آن توافق لازم بعمل آمد.

تصاویر
  • آماده‌باش مردان تکنولوژی و بومی‌سازی زنجیره‌فولاد برای دومین جشنواره
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها