Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
شورای آهن و فولاد تشکیل می شود
 

شورای آهن و فولاد تشکیل می شود

ﺳﻪشنبه، 12 آذر 1398 | Article Rating

رئیس انجمن سنگ آهن از فراهم شدن مقدمات لازم برای تشکیل شورای آهن و فولاد با مشارکت تشکل‌های زنجیره فولاد خبر داد و گفت: در تلاش هستیم سند تشکیل این شورا تا 23 دی ماه جهت امضا در دومین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران آماده شود.

 اکبریان با اعلام این خبر همچنین بر لزوم تعامل بین تشکل‌های زنجیره فولاد تاکید کرد و در ادامه بیان داشت: همفکری تشکل‌های زنجیره فولاد در قالب شورای آهن و فولاد باعث نزدیک شدن افکار و عقاید فعالان این زنجیره و درک متقابل از نیازهای یکدیگر می‌شود که تقویت بخش خصوصی و تصمیمات و مشاوره‌های کارشناسی شده را در پی خواهد داشت.

وی با تاکید بر نقش جشنواره ملی فولاد در صنایع مختلف کشور اظهار داشت: نمایشگاه‌هایی مانند جشنواره ملی فولاد در شرایطی که تحریم ها صنعت کشور را با چالش های متعددی مواجه کرده اند، نقش زیادی در مدیریت شرایط کشور دارند.

اکبریان در ادامه گفت: نقشی که جشنواره ملی فولاد دارد این است که اولا ظرفیت‌های بومی را عیان می کند و ثانیا از دل جامعه فولاد بیرون آمده است. همچنین دورهمی فعالان صنعت در جشنواره ملی فولاد باعث می شود که فعالان این حوزه به هم کمک کنند و نیازهای یکدیگر را پوشش دهند.

رئیس انجمن سنگ آهن همچنین با اشاره به وجود نمونه‌های داخلی برخی از قطعات گفت: تولیدکنندگان کشور، برخی از قطعات مورد نیاز خود را از خارج تامین می کنند در حالی که نمونه داخلی آنها در کشور وجود دارد اما به دلیل عدم آگاهی و نداشتن اطلاعات دقیق در این زمینه، نمی توانند از ظرفیت موجود استفاده کنند.

تصاویر
  • شورای آهن و فولاد تشکیل می شود
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها