Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
انتصاب دکتر سعدمحمدی به‌عنوان معاون معدنی وزارت صمت، کاملاً بجا و شایسته بود
 

انتصاب دکتر سعدمحمدی به‌عنوان معاون معدنی وزارت صمت، کاملاً بجا و شایسته بود

چهارشنبه، 01 بهمن 1399 | Article Rating
دکتر بهرام سبحانی رئیس انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران در خصوص انتصاب اردشیر سعدمحمدی به عنوان معاون امور معادن و صنایع معدنی وزارت صمت اظهار داشت: این انتصاب کاملاً بجا و شایسته بود. دکتر سعدمحمدی نه فقط به‌لحاظ رشته تحصیلی، شایستگی اداره معاونت معدنی و صنایع معدنی را دارند بلکه با سوابق اجرایی که زمینه صنعت فولاد در کارنامه خود دارند از افراد شاخص این بخش هستند.
رئیس انجمن فولاد گفت: ضمن تشکر از زحمات دکتر اسماعیلی در دوره تصدی و آرزوی توفیق برای ایشان و تبریک به آقای دکتر سعدمحمدی و تشکر از آقای دکتر رزم حسینی به‌خاطر این انتصاب بجا و شایسته، امیدوارم این انتصاب منشاء تحولات اساسی در بخش معدن و صنایع معدنی باشد.

سبحانی افزود: دکتر سعدمحمدی را سال‌ها است می‌شناسم و در جاهای مختلف افتخار همکاری با ایشان را داشته‌ام. ایشان نه فقط به لحاظ رشته تحصیلی، شایستگی اداره معاونت معدنی و صنایع معدنی را دارند بلکه با سوابق اجرایی که زمینه صنعت فولاد در کارنامه خود دارند از افراد شاخص این بخش هستند.

رئیس انجمن فولاد خاطرنشان ساخت: عضویت در هیات مدیره ذوب آهن، فولاد مبارکه و مدیرعاملی شرکت‌های ذوب آهن اصفهان، شرکت ملی فولاد ایران، شرکت تهیه و تولید مواد اولیه، شرکت روی و صنایع مس از جمله مسئولیت‌های اجرایی دکتر سعدمحمدی در بخش فلزات آهنی و غیرآهنی است.

دکتر سبحانی در پایان گفت: قطعا حضور دکتر سعدمحمدی با کوله‌باری از تجربه در معاونت معدنی وزارت صمت می‌تواند در ساماندهی به اوضاع نابسامان صنعت فولاد کشور و سایر صنایع مرتبط بسیار موثر، مفید و کارساز باشد. برای ایشان آرزوی توفیق دارم.

تصاویر
  • انتصاب دکتر سعدمحمدی به‌عنوان معاون معدنی وزارت صمت، کاملاً بجا و شایسته بود
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها