Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
 

برقراری مجدد خط هوایی تهران- وین

شنبه، 26 بهمن 1392 | Article Rating
معاون سازمان هواپيمايي كشوري با اشاره به برقراري مجدد ميان اتريش و ايران، اعلام کرد: با بازگشت مجدد Austrian Airline به بازار ايران، تنوع بيشتري در سفر مسافران هوايي به كشورهاي كانادا، آمريكا و همچنين ساير نقاط پروازي اروپا ايجاد می‌شود.

به گزارش مهر، محمد خدا كرمي با اشاره به برقراري مجدد خط هوايي مستقيم پرواز تهران – وين، گفت: خط هوایی ایران و اتریش پرواز پس از يكسال وقفه از 21 اسفند سالجاري برقرار خواهد شد.

معاون هوانوردي و امور بين الملل سازمان هواپيمايي كشوري با اعلام اینکه خط هوايي ايران – اتريش از ابتداي سال 2013 ميلادي تاكنون، به دليل مشكلات درآمدي شركت هواپيمايي اتريشي به حال تعليق درآمد، تصریح کرد: پس از آن شركت هواپيمايي جمهوري اسلامي ايران به تنهايي نقل و انتقال مسافران در مسير تهران – وين را برعهده گرفت.

این مقام مسئول افزود: بر اساس مذاكرات انجام گرفته بین سازمان هواپيمايي كشوري ايران و شركت هواپيمايي اتريشي Austrian Airline مقرر شد به طور مرتب هر هفته ۵ پرواز رفت و برگشت در مسير مذكور توسط اين شركت به تهران انجام شود.

معاون هوانوردي و امور بين الملل سازمان هواپيمايي كشوري خاطرنشان كرد: با بازگشت مجدد اين شركت به بازار ايران، تنوع بيشتري در سفر مسافران هوايي به كشورهاي كانادا، آمريكا و همچنين ساير نقاط پروازي اروپا ايجاد شده و از نقطه وين به عنوان نقطه واسط نيز بهره برداري خواهد شد.
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها