Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
 

پیشنهاد افزایش ۳۸درصدی قیمت آب

ﺳﻪشنبه، 29 بهمن 1392 | Article Rating
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کشور از تصویب اصلاح تعرفه آب با دو پیشنهاد افزایش ۳۸ درصدی و اعمال تعرفه بر اساس شرایط محیطی و محلی خبر داد و گفت: هیات دولت باید این مصوبه را اصلاح کند.

حمیدرضا جانباز گفت: تعرفه‌هایی که ما باید برای آب تعیین کنیم متکی به موارد متعددی مانند طول خطوط انتقال و موضوع کیفیت آب است. بنابراین همه این‌ موارد را جمع‌بندی می‌کنیم تا به تعرفه‌هایی برسیم که در نهایت منجر به کاهش مصرف آب شود. وی خاطر نشان کرد: اصلاح تعرفه‌های آب تصویب شده است و پیشنهادهای ارائه شده از سوی ما نیز این بوده است که به ما اجازه داده شود همان افزایش 38 درصدی را که در قانون بودجه آمده اعمال کنیم.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کشور ادامه داد: یکی دیگر از پیشنهادها نیز این است که بتوانیم بسته به شرایط محلی و محیطی تعرفه متناسب با آن محیط را اعمال کنیم. جانباز با اشاره به اینکه این دو پیشنهاد برای اصلاح تعرفه آب نیازمند مصوبه دولت است، تاکید کرد: اصلاح تعرفه آب به هیچ وجه به معنای افزایش قیمت نیست؛ چراکه ما اعتقاد داریم مشترکی که بیش از الگوی مصرف، ‌آب مصرف می‌کند باید وجوه آن را پرداخت کند.
وی ادامه داد: اعتقاد دارم آب آشامیدنی در کشور ارزان است و سهمی در هزینه‌های خانوار ندارد. جانباز تصریح کرد: قیمت آب باید برای امسال و سال آینده افزایش یابد؛ چراکه حدود 7700 میلیارد تومان زیان انباشته داریم و اگر این اتفاق رخ ندهد در خدمات‌رسانی دچار مشکل خواهیم شد.
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها