Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
 تولید فولاد خام  کشور 9 درصد افزایش یافت
 

تولید فولاد خام کشور 9 درصد افزایش یافت

ﺳﻪشنبه، 20 اسفند 1392 | Article Rating
به گفته ی دبیر انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران، تولید فولاد خام در 10 ماهه ی امسال حدود 13 میلیون تن بود که نسبت به مدت مشابه سال قبل، افزایش 9 درصدی را نشان می‌دهد.
رسول خلیفه سلطانی، با بیان این مطلب گفت: طی 10 ماهه ی امسال حدود 14 میلیون تن محصولات فولادی در کشور تولید شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل، حدود پنج درصد کاهش داشته است.
وی ادامه داد: در این مدت دو میلیون و 200 هزار تن واردات فولاد صورت گرفت که نسبت به مدت مشابه سال قبل 28 درصد افت داشته است.
خلیفه سلطانی اظهار داشت: در این مدت واردات فولاد خام نیز به 670 تن رسید که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که 2 میلیون و 700 هزار تن بوده است، کاهش چشمگیری را نشان می‌دهد.
به گفته ی وی، در 10 ماهه ی امسال 1.5 میلیون تن صادرات فولاد داشتیم که نسبت به مدت مشابه سال قبل 31 درصد افزایش داشته است.
دبیر انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران، افزایش 31 درصدی صادرات فولاد را ناشی از رکود بازار در داخل و آزاد‌سازی صادرات این محصول در نیمه ی دوم امسال عنوان کرد.
خلیفه سلطانی در پایان اظهار امیدواری کرد تا واحدهای فولادسازی در سال 1393 نیز بتوانند در عرصه ی صادرات رشد فعالیت خود را داشته باشند. 
تصاویر
  •  تولید فولاد خام  کشور 9 درصد افزایش یافت
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها