Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
مشکل مالیاتی آهن فروشان هنوز پا برجاست
 

مشکل مالیاتی آهن فروشان هنوز پا برجاست

ﺳﻪشنبه، 27 خرداد 1393 | Article Rating

با اشاره به اینکه هنوز مشکل مالیاتی صنف آهن فروشان با سازمان امور مالیاتی برطرف نشده است، اظهار داشت: تمام قول های سازمان مالیاتی برای حل مشکلات آهن فروشان فقط شفاهی بوده است و آنان حاضر نیستند توافقات را مکتوب کنند.

 وی با بیان اینکه مؤدیان مالیاتی با عدم دریافت حکم ابلاغی سازمان مالیاتی همچنان روال گذشته خود را انجام می دهند، افزود: سازمان مالیاتی به هیچ عنوان حاضر به اعلام یک دستور کتبی به مؤدیان مالیاتی نیست و فقط شفاهی سخن از توافق با آهن فروشان در برررسی دفاتر آنها برای تعیین مالیات بر ارزش افزوده می‌کند.

به گزارش تسنیم، محمد آزادپیش از این در گفت و گو با تسنیم از توافق فروشندگان آهن و فولاد با سازمان امور مالیاتی در استانداری تهران خبر داده و اظهار داشت: در این جلسه فروشندگان آهن دلایل خود را درباره غیرمنطقی بودن تعیین مالیات بر ارزش افزوده اعضای این صنف اعلام کردند که در نهایت به توافق مناسبی با سازمان امور مالیاتی دست پیدا کردیم.

وی با بیان اینکه مقرر شده مودیان مالیاتی براساس فاکتور و دفاتر فروش مالیات فروشندگان آهن و فولاد را تعیین کنند افزود: در جلسه مذکور نمایندگان فروشندگان آهن و فولاد به همراه اعضای اتحادیه آهن و فولاد توافق کردند تا از امروز اعتراضات خود را به مالیات بر ارزش افزوده متوقف کرده و فعالیت خود را همانند گذشته انجام دهند.

آزاد اضافه کرد: پیش از این سازمان امور مالیاتی مالیات بر ارزش افزوده آهن‌فروشان را با معیارهای غیرمنطقی تعیین کرده بود که این امر باعث اعتراض فروشندگان آهن و فولاد شده بود که خوشبختانه در جلسه اخیر این موضوع با توافقات لازم با نمایندگان سازمان امور مالیاتی حل شد.

تصاویر
  • مشکل مالیاتی آهن فروشان هنوز پا برجاست
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها