Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
اختصاص ۱۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار به فولاد سفید دشت
 

اختصاص ۱۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار به فولاد سفید دشت

یکشنبه، 30 شهریور 1393 | Article Rating
نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی گفت: به‌منظور ایجاد زمینه‌های اشتغال جوانان شهرستان بروجن و رونق اقتصادی و کاهش معضلات بیکاری، فولاد سفید دشت فعال شد.

به گزارش ماین نیوز، امیرعباس سلطانی اظهار کرد: با توجه به اینکه پروژه فولاد یک میلیون تنی سفید دشت یکی از طرح‌های فولاد هفت گانه کشور است و در محدوده شهرستان بروجن واقع شده، می‌تواند زمینه اشتغال جوانان را فراهم کند.

وی افزود: با پیگیری‌های مستمر اعتباری معادل یک هزار و 300 میلیارد ریال به این مجتمع اختصاص داده شد که از این مبلغ 200 میلیارد ریال به صورت یک جا به حساب فولاد سفید دشت واریز و مبلغ یک هزار و 100 میلیارد ریال دیگر در 7 مرحله واریز می‌شود.

نماینده مردم بروجن در مجلس شواری اسلامی تصریح کرد: ‌راه‌اندازی این طرح عظیم صنعتی علاوه بر ایجاد اشتغال و رفع بیکاری زمینه ایجاد مشاغل وابسته به فولاد را فراهم می‌کند.

سلطانی خاطرنشان کرد: طرح فولاد یک میلیون تنی سفید دشت از سال 85 در استان شروع شده و در بخش احیا 80 درصد و در بخش فولادسازی 35 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی افزود: تاکنون برای اجرای این طرح دو هزار میلیارد ریال هزینه شده و با راه‌اندازی آن برای 775 نفر به صورت مستقیم و 800 نفر به صورت غیرمستقیم فرصت شغلی ایجاد می‌شود.

تصاویر
  • اختصاص ۱۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار به فولاد سفید دشت
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها