Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
همکاری ایران و آذربایجان در زمینه معدن و فولاد
 

همکاری ایران و آذربایجان در زمینه معدن و فولاد

چهارشنبه، 28 آبان 1393 | Article Rating
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت که در باکو به سر می برد، گفت، ایران و آذربایجان همکاری های خود در زمینه معدن، فولاد و صنایع خودرو را توسعه خواهند داد و یادداشت تفاهم های همکاری در جریان سفر وزیر صنعت به آذربایجان در 5 آذر به امضا خواهد رسید.

جعفر سرقینی معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت ایران در گفت و گو با ترند گفت، ایران و آذربایجان همکاری های خود در زمینه معدن، فولاد و صنایع خودرو را توسعه خواهند داد.

این مقام ایرانی که در حال حاضر در باکو به سر می برد، توضیح داد که با شاهین مصطفی اف وزیر اقتصاد و صنعت آذربایجان و اوروجالی حاجی اف معاون وزیر مواقع اضطراری این کشور ملاقات کرده است.

در جریان این نشست ها، دو طرف توافق کردند تا چشم انداز همکاری میان ایران و آذربایجان را مورد مطالعه قرار داده و در مورد این موضوعات در جریان سفر محمدرضا نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت ایران در 26 نوامبر (5 آذر) به بحث و گفتگو بپردازند.

سرقینی افزود: پتانسیل زیادی برای همکاری میان دو کشور در زمینه مواقع اضطراری و امنیت معادن وجود دارد.

همچنین در مورد تبادل تجربیات در زمینه امنیت معادن میان دو کشور توافقاتی صورت گرفته است.

معاون وزیر صنعت ایران تصریح کرد، دو کشور در زمینه توسعه همکاری ها در صنعت و معدن کاری تمایل دارند.

سرقینی توضیح داد، محمدرضا نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت ایران به منظور امضای یادداشت تفاهم برای توسعه همکاری ها میان دو کشور به باکو سفر خواهد کرد.

همچنین وی از سرمایه گذاران آذربایجانی برای سرمایه گذاری در معادن ایران دعوت و خاطرنشان کرد، جمهوری اسلامی ایران هیچ محدودیتی در مورد سرمایه گذاران خارجی ندارد.

تصاویر
  • همکاری ایران و آذربایجان در زمینه معدن و فولاد
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها