Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
صنایع فولاد سیستان و بلوچستان  اجرایی شد
 

صنایع فولاد سیستان و بلوچستان اجرایی شد

ﺳﻪشنبه، 25 آذر 1393 | Article Rating

نادر میرشکار رئیس صنعت، معدن و تجارت استان سیستان و بلوچستان گفت: در حال حاضر عملیات اجرایی احداث این پروژه عظیم تولیدی و صنعتی در منطقه ازاد چابهار اغاز  و  وارد فاز اجرایی شده است.


وی با بیان اینکه پروانه تاسیس این شرکت توسط منطقه ازاد تجاری صنعتی چابهار صادر شده است افزود: بر این اساس این شرکت ظرفیت تولید سالانه محصولاتی از جمله ۵ تن گندله، ۳ میلیون و ۲۰۰ هزارتن آهن اسفنجی، ۳ میلیون تن فولاد، ۱.۵ میلیون تن اسلب، ۱.۵ میلیون تن ورق، یک میلیون تن مقاطع فلزی، ۵۰۰ هزار تن میلگرد و ۱.۵ میلیون تن پیلیت را دارا است.

به گزارش استیل ایران به نقل از ماین نیوز،وی در تشریح اقدامات انجام شده در راستای احداث مجتمع فولاد مکران چابهار افزود: عملیات نقشه برداری توپوگرافی و مطالعات ژئوتکنیک با استفاده از عملیات حفاری شناسایی انجام و ۳۰۰ هکتار زمین به منظور تجهیز کارگاه از طریق منطقه ازاد چابهار به این شرکت واگذار شده است.


وی بیان داشت: گروه مالی ملت با ۳۰.۵ درصد، شرکت سرمایه گذاری توسعه صنایع  معدنی امید با ۳۰.۵ درصد، شرکت ایمیدرو با ۱۹.۵ درصد و منطقه آزاد چابهار با ۱۹.۵ درصد از سهامداران اصلی شرکت فولاد مکران چابهار محسوب می شوند.
تصاویر
  • صنایع فولاد سیستان و بلوچستان  اجرایی شد
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها