Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
بهره‌برداری از ۴ طرح آهن اسفنجی تا سال آینده
 

بهره‌برداری از ۴ طرح آهن اسفنجی تا سال آینده

ﺳﻪشنبه، 30 دی 1393 | Article Rating
مهدی کرباسیان در خصوص آخرین اقدامات در ۷ طرح فولادی، اظهار داشت: آخرین دو طرح فولادی که طرح‌های سبزوار و بافق بودند ابتدای هفته گشایش اعتبار شدند.
وی در مورد میزان جذب سرمایه برای این طرح‌های فولادی نیز گفت: ظرف یکسال گذشته نزدیک به هزار و صد میلیارد تومان در این ۷ طرح فولادی منابع مالی جذب شده است.
کرباسیان با اعلام این خبر که ۴ طرح از آهن اسفنجی‌ها به بهره برداری خواهند رسید، خاطر نشان کرد: تا سال آینده این ۴ طرح به بهره برداری خواهند رسید.
وی در پاسخ به این پرسش که آیا با توجه به کاهش درآمدهای نفتی بودجه معدن برای توسعه کافی خواهد بود یا خیر؟ گفت: مسلما بوجه کافی نیست اما باید پذیرفت که در حوزه معدن ما معتقدیم اصل کار و وظیفه بر دوش بخش خصوصی و غیردولتی است و حرکت ما در ایمیدرو در یک سال گذشته این موضوع را نشان داده که از ۲۴ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری که نیاز برای طرح‌ها داشتیم نزدیک به ۲۰ میلیارد دلار را مشارکت داشته ایم.
به گزارش استیل ایران به نقل از فولاد نیوز، رییس هیات عامل ایمیدرو تصریح کرد: اگر سرمایه گذاری‌های خارجی هم با تعاملات بین المللی برطرف و اصلاح شود در حوزه معدن خیلی نیازی به بودجه دولت نخواهیم داشت.

تصاویر
  • بهره‌برداری از ۴ طرح آهن اسفنجی تا سال آینده
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها