Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
جلسه ویژه تولیدکنندگان فولاد و سنگ‌آهن با مجلسی‌ها درباره بهره مالکانه
 

جلسه ویژه تولیدکنندگان فولاد و سنگ‌آهن با مجلسی‌ها درباره بهره مالکانه

دوشنبه، 31 فروردین 1394 | Article Rating

معاون وزیر صنعت از برگزاری جلسه ویژه تولیدکنندگان فولاد و سنگ آهن با نمایندگان مجلس درباره درخواست کاهش بهره مالکانه معادن دولتی خبر داد.

مهدی کرباسیان با بیان اینکه فردا (سه شنبه اول اردیبهشت ) جلسه ویژه‌ای میان اعضای کمیسیون صنایع و فعالان سنگ آهن و فولاد به همراه نمایندگان وزارت صنعت برگزار می شود، اظهار داشت: تولیدکنندگان سنگ آهن با کاهش قیمت این کالا و البته مشکلات تولید بر حذف اخذ حقوق دولتی از معادن سنگ آهن تأکید دارند که این موضوع در این جلسه مورد بررسی قرار خواهد گفت.

وی با بیان اینکه در این جلسه نمایندگان تولیدکنندگان فولاد هم حضور داشته و به بیان مشکلات خود درباره افزایش حجم واردات فولاد و موارد دیگر خواهند پرداخت، افزود:اگر اصلاحاتی برای رفع مشکلات تولیدکنندگان فولاد و سنگ آهن  مورد تصویب قرار گرفت باید نمایندگان بستر لازم را برای وضع قوانین مناسب به وجود آورند.

به گزارش استیل ایران به نقل از تسنیم، معاون وزیر صنعت با اعلام اینکه مسئولان معادن گلگهر و چادرملو هم در این جلسه به بیان مشکلات خود می پردازند، گفت: امیدواریم در پایان این جلسه مشکلات تولیدکنندگان فولاد و سنگ آهن کشور تا حدودی برطرف شود.

کربسیان در پاسخ به این پرسش که آیا در جلسه فردا احتمال حذف یا کاهش حقوق دولتی از معادن سنگ آهن وجود دارد یا خیر ، افزود: هنوز نمی‌توان نتیجه نهایی در این مورد اعلام کرد.

تصاویر
  • جلسه ویژه تولیدکنندگان فولاد و سنگ‌آهن با مجلسی‌ها درباره بهره مالکانه
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها