Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
توقف روند نزولی قیمت اسلب صادراتی سی آی اس
 

توقف روند نزولی قیمت اسلب صادراتی سی آی اس

دوشنبه، 31 فروردین 1394 | Article Rating

پس از مدتها کاهش قیمت، اسلب صادراتی سی آی اس ثابت باقی ماند. البته برخی از دست اندرکاران بازار بر این باورند که این ثبات ماندگار نخواهد بود. اخیرا بازار به ثبات رسیده از این رو واردات اسلب منطقی به نظر می رسد. گرچه روند نزولی قیمت محصولات فولادی در بازارهای اصلی خریدار اسلب سی آی اس، می تواند بر بازار اثر منفی بگذارد.

قیمت پیشنهادی فعلی اسلب سی آی اس مشابه نیمه دوم ماه مارس و ٣١٥ تا ٣٢٠ دلار در هر تن فوب می باشد. اخیرا اوکراین در قیمت های فوق با ترکیه معامله داشته است. هفته گذشته ٢٠ هزار تن اسلب اوکراین در ٣٣٥ دلار هر تن سی اف آر ترکیه معامله شد. در جنوب اروپا نیز اسلب سی آی اس در قیمت مشابه خریداری گردید. نوردکاران ایتالیایی هنوز هم تا حدودی از قیمت پایین اسلب روسیه یا اکراین سود می برند. درجنوب شرق آسیا، اسلب سی آی اس ٣١٠ تا ٣٢٥ دلار در هر تن فوب بنادر خاور دور(٣٣٠ تا ٣٤٥ دلار در هر تن سی اف آر) و مشابه ماه گذشته عرضه شد.

 به گزارش استیل ایران به نقل از ایفنا، با این که افزایش تعداد مشتریان موجب شد قیمت های پیشنهادی ١٠ تا ١٥ دلار دیگر ارزان تر شود ولی هنوز معامله جدیدی نهایی نشده است.

از آنجایی که قیمت سنگ آهن نزولی است انتظار می رود عرضه کنندگان ورق در چین قیمت ها را باز هم پایین بیاورند تا تمایل به خرید بیشتر شود. در نتیجه خریداران ورق بر دریافت تخفیف بیشتر از فولادسازان سی آی اس پافشاری خواهند کرد.

تصاویر
  • توقف روند نزولی قیمت اسلب صادراتی سی آی اس
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها