Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
جزئیات تخفیف نعمت‌زاده به معادن سنگ‌ آهن
 

جزئیات تخفیف نعمت‌زاده به معادن سنگ‌ آهن

دوشنبه، 28 اردیبهشت 1394 | Article Rating

نایب‌رئیس انجمن سنگ‌ آهن با تشریح جزئیات موافقت وزیر صنعت با استمهال در پرداخت حقوق دولتی معادن سنگ‌ آهن، گفت: قرار شد فعلاً حقوق دولتی معادن سنگ‌ آهن برای سال‌های ۹۲ و ۹۳ اخذ نشود.


پروا سلطانی، در مورد جزئیات موافقت وزیر صنعت برای مهلت‌دهی به فعالان معادن سنگ‌آهن، اظهار داشت: طبق این موافقت، قرار شد حقوق دولتی معادن سنگ‌آهن برای سال‌های 92 و 93 فعلاً اخذ نشود و در مورد تعرفه‌های سال 94 نیز بازبینی صورت گیرد.

وی تصریح کرد: این استمهال تا زمانی که شرایط اقتصادی معادن سنگ‌آهن مناسب نباشد، ادامه خواهد داشت و فعلاً فشاری بر معدنکاران جهت واریز حقوق دولتی معادن سنگ‌آهن وارد نخواهد شد.

به گزارش استیل ایران به نقل از فارس، سلطانی ادامه داد: بعد از پشت سر گذاشتن شرایط نامناسب اقتصادی، در مورد نحوه پرداخت حقوق دولتی معادن سنگ‌اهن تصمیم‌گیری خواهد شد که به صورت پلکانی یا اقساطی دریافت شود.

وی با بیان اینکه حقوق دولتی معادن در بودجه سال گذشته 1300 میلیارد تومان تعیین شده بود، گفت: از این رقم حدود 537 میلیارد تومان محقق شده بود.

سلطانی افزود: برای سال 92 نیز 800 میلیارد تومان حقوق دولتی تعیین شده بود که کمتر از نصف آن محقق شد.

نایب رئیس انجمن سنگ‌آهن گفت: البته هنوز موافقت وزیر صنعت در این مورد به بخشنامه تبدیل نشده است.

وی همچنین در مورد بحث‌های مطرح شده مبنی بر کمک به معادن بزرگ در پرداخت حق انتفاع، گفت: هنوز در این مورد بحث جدی صورت نگرفته است.

تصاویر
  • جزئیات تخفیف نعمت‌زاده به معادن سنگ‌ آهن
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها