Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
صادرات 1.5 میلیون تُن انواع ورق فولاد مبارکه
 

صادرات 1.5 میلیون تُن انواع ورق فولاد مبارکه

ﺳﻪشنبه، 29 اردیبهشت 1394 | Article Rating

بهرام سبحانی، رئیس انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران و مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه گفت: در سال گذشته فولاد مبارکه توانست با صادرات 1.5 میلیون تُن انواع ورق بالغ بر 700 میلیون دلار آورده ارزی به همراه داشته باشد.


بهرام سبحانی در دیدار با مدیرکل صداوسیما مرکز اصفهان با اشاره به توانمندی‌های هلدینگ فولاد مبارکه اظهار کرد: گروه فولاد مبارکه بالغ بر 50 شرکت است که فولاد مبارکه در آنها دارای سهام است و توانسته با مدیریت بهینه به اهداف از پیش تعیین شده خود دست یابد.

وی تنوع محصولات فولاد مبارکه را همراه با اقبال عمومی خریداران داخلی و خارجی دانست و افزود: خوشبختانه کیفیت ورق‌های تولیدی فولاد مبارکه سبب شده تا نه تنها بازارهای داخلی پوشش داده شود بلکه خریداران خارجی نیز روی خوش به محصولات فولاد مبارکه نشان دهند تا جایی که در سال گذشته فولاد مبارکه توانست با صادرات 1.5 میلیون تن انواع ورق بالغ بر 700 میلیون دلار آورده ارزی به همراه داشته باشد.

به گزارش استیل ایران به نقل از ماین نیوز، مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه نقش رسانه‌ها در فرهنگ‌سازی جوامع بشری را تأثیرگذار خواند و بیان کرد: به یقین ارتباط نزدیک و سازنده رسانه‌ها با بنگاه‌های اقتصادی به انتقال واقعیت‌ها کمک می‌کند و فولاد مبارکه یک مجموعه ملی بوده اما فعالیت‌ها و فواید آن فراملی است.

وی تصریح کرد: فولاد مبارکه مولود نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و پر واضح است که توسعه زنجیره تولید فولاد در توسعه کشور نیز دخیل است.

سبحانی اضافه کرد: با تامین زیربناها و زیرساخت‌های این زنجیره و با توجه به اینکه برای تولید یک تن فولاد نیاز به جابه‌جایی 4 تن مواد است، می‌توان دریافت که برای تامین 4 تن مواد مباحث تامین انرژی، حمل و نقل و تمامی نیازهای تولید باید مهیا باشد تا این مهم به وقوع بپیوندد.

تصاویر
  • صادرات 1.5 میلیون تُن انواع ورق فولاد مبارکه
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها