Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
سود ۲۰۰ ریالی آهن و فولاد ارفع به سهامداران
 

سود ۲۰۰ ریالی آهن و فولاد ارفع به سهامداران

چهارشنبه، 30 اردیبهشت 1394 | Article Rating
جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت آهن و فولاد ارفع با حضور بیش از ۹۷ درصد سهامداران برگزار شد.


در این جلسه علی اکبری به عنوان رئیس مجمع و بشیرراد و بهزادی پور به عنوان ناظر و کرمی نیز به عنوان دبیر جلسه انتخاب شدند.

به گزارش استیل ایران به نقل از ماین نیوز، نماینده سازمان بورس و اوراق بهادار و نماینده موسسه حسابرسی بهراد مشار و همکاران نیز در این مجمع حضور داشته و دشت بزرگی بعنوان عضو هیات مدیره گزارشی از عملکرد برنامه های اجرایی شامل میزان تولید و فروش، وضعیت صورتهای مالی، مرور کلی بر عملکرد شرکت در سال ۹۳، برنامه های کلی شرکت برای سال آتی و طرحهای در دست اجراء را به اطلاع حضار رساندند.

در طول برگزاری جلسه، هیات مدیره و مدیر امور مالی شرکت، به سوالات مطروحه پاسخ دادند.

در ادامه جلسه گزارش بازرس قانونی در خصوص عملکرد هیات مدیره، صورتهای مالی مشتمل بر ترازنامه، سود و زیان و یادداشت های پیوست آن برای سال مالی منتهی به اسفند 93 قرائت و مجمع پس از استماع توضیحات هیات مدیره و بازرس قانونی به اتفاق آرا ضمن تائید عملکرد هیات مدیره، صورتهای مالی و یادداشت های پیوست آن برای سال مالی منتهی به اسفند 93 را تصویب کرد.

در این مجمع همچنین اعضای حقوقی هیات مدیره انتخاب شده همچنین در ارتباط با تقسیم سود سال مالی منتهی به مقرر شد مبلغ 398 میلیارد و 973 میلیون ریال (به ازای هر سهم ۲۰۰ ریال) بین سهامداران توزیع شود.

در این مجمع همچنین معاملات مشمول ماده ۱۲۹ لایحه اصلاحی قانون تجارت مورد تائید و تصویب قرار گرفت و حق حضور و پاداش هیات مدیره تعیین شد.

تصاویر
  • سود ۲۰۰ ریالی آهن و فولاد ارفع به سهامداران
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها