Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
رشد 31 درصدی شرکت آهن و فولاد غدیر ایرانیان
 

رشد 31 درصدی شرکت آهن و فولاد غدیر ایرانیان

یکشنبه، 31 خرداد 1394 | Article Rating
براساس اطلاعات و صورت‌های مالی حسابرسی شده فروش شرکت آهن و فولاد غدیر ایرانیان در سال 1393 با رشد یک درصدی نسبت به سال قبل از آن به بیش از 641 میلیارد تومان رسید.


در همین سود سود خالص شرکت آهن و فولاد غدیر ایرانیان نیز در سال قبل با رشد چشمگیر 31 درصدی از مرز 215 میلیارد تومان گذشت.

به گزارش استیل ایران به نقل از ماین نیوز، شرکت آهن و فولاد غدیر ایرانیان با همكاری سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) و با مشارکت شرکت‌های سرمایه‌گذاری غدیر، شرکت معدنی و صنعتی چادرملو و شرکت فولاد آلیاژی ایران در سال 1385 تاسیس شد.

کارخانه احیای مستقیم تولید آهن اسفنجی با ظرفیت تولید سالاانه 800 هزار تن در سال با هدف تامین آهن اسفنجی موردنیاز واحدهای ذوب و ریخته‌گری استان یزد و سایر تولیدکنندگان فولاد در کشور در 25 کیلومتری شهر اردکان، استان یزد و در مجاورت گندله‌سازی چادرملو و شرکت آهن و فولاد ارفع در محدوده‌ای به وسعت 86 هكتار احداث شده است.

کلیه فعالیت‌های مهندسی و طراحی اساسی و مهندسی تفصیلی این کارخانه بر اساس دانش فنی میدرکس انجام شده است، همچنین آخرین بهبودهای تكنولوژیك حاصل درفرآیند و طراحی سیستم‌های کنترل سایر مدول‌های میدرکس ایران و جهان لحاظ شده است.

این کارخانه در سال 1390 به بهره‌برداری رسید و در حال حاضر شرکت سرمایه‌گذاری غدیر، شرکت معدنی و صنعتی چادرملو، شرکت فولاد آلیاژی ایران و شرکت بین‌المللی توسعه صنایع و معادن غدیر سهامداران شرکت آهن و فولاد غدیر ایرانیان هستند.

تصاویر
  • رشد 31 درصدی شرکت آهن و فولاد غدیر ایرانیان
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها