Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
 

افت ۲۵ واحدی شاخص بورس

یکشنبه، 31 خرداد 1394 | Article Rating
پس از سه روز پیاپی مثبت و رشد 1392 واحدی، در جریان معاملات امروز بازار سرمایه شاخص بورس 25 واحد افت کرد تا در ارتفاع 63 هزار و 810 واحدی استراحتی موقت داشته باشد.
نمادهای معاملاتی پارسان، همراه و فارس هم در روزجاری بیشترین اثر منفی و نمادهای معاملاتی وبانک، شخارک و وبصادر بیشترین اثر مثبت را بر روند حرکتی نماگر بازار سرمایه به ثبت رساندند و نمادهای معاملاتی وبملت، وبصادر، خپارس، خودرو، ونفت، تاپیکو و فاذر پربیننده ترین نمادهای بازار شدند.
بیشترین افزایش قیمت را نیز امروز نمادهای معاملاتی شخاش، زمگسا و غاذر تجربه کردند و در مقابل نمادهای معالاتی سخزر، شسینا و لپارس بیشترین افت قیمتی را داشتند.

به گزارش استیل ایران به نقل از تسنیم، تعداد 317 میلیون سهم و حق تقدم نیز به ارزش 211 میلیارد تومان در 33 هزار نوبت معامله شد و شاخصهای اصلی بازار، روز منفی را سپری کردند به طوری که شاخص قیمت(وزنی - ارزشی) با 10 واحد، کل(هموزن) با 8 واحد، قیمت(هموزن) با 7 واحد،  آزادشناور با 31 واحد، بازار اول با 9 واحد و بازار دوم با 109 واحد افت به کار خود پایان دادند.

در بازارهای فرابورس ایران نیز با داوستد 1881 میلیون ورقه به ارزش 366 میلیارد تومان در 42 هزار نوبت، آیفکس 0.5 واحد رشد کرد و در کانال 703 واحد قرار گرفت.
توقف نمادهای معاملاتی شرکتهای دارویی و بهداشتی لقمان، قند لرستان، قند مرودشت و بازگشایی نمادهای معاملاتی شرکتهای داروسازی جابرابن حیان، بیمه ملت، کارخانجات تولیدی شهید قندی، سایپا شیشه، داروسازی روز دارو، پارس سویچ، بیمه دی، افرانت و پتروشیمی مارون هم از جمله رفت و آمدهای امروز بازار سرمایه بود.

ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها