Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
 فولاد سفیددشت در دشت ممنوعه احداث می شود
 

فولاد سفیددشت در دشت ممنوعه احداث می شود

پنجشنبه، 07 مرداد 1395 | Article Rating
نماینده مردم شهرکرد، بِن و سامان در مجلس گفت: با دستور رئیس مجلس شورای اسلامی و رئیس کمسیون امنیت ملی حوادث اخیر بلداجی از نزدیک پیگیری می شود.


اردشیر نوریان با اشاره به حوادث اخیر در بلداجی، بی تدبیری برخی مسئولان را از عوامل تشدید این تجمع دانست و اظهار داشت: اگر پروژه انتقال آب بن - بروجن تکمیل شده بود و انتقال موقت آب از چغاخور به صنایع وجود نداشت، در حال حاضر شاهد این حوادث نبودیم.

نماینده مردم شهرکرد، بِن و سامان در مجلس با بیان اینکه دستگاه متولی مدیریت آب استان بدون مدیر است، افزود: مدیر این شرکت باید با اقتدار و صلابت انتخاب شود، تا بتواند این مسائل را مدیریت و تصمیم گیری کند.

نوریان خاطرنشان کرد: اساساً فولاد سفیددشت در دشت ممنوعه طراحی شده است، دشتی که بیشترین مصرف آب را دارد، صنایع نباید در یک دشت بدون آب راه اندازی شود.

نماینده مردم شهرکرد، بِن و سامان در مجلس مسئولان در انتقال آب به برنامه آمایش سرزمین توجه نکرده اند، تصریح کرد: متأسفانه مسئولان استان اصفهان آب زاینده رود را با بازی های سیاسی و لابی گری به فولاد اصفهان منتقل کردند، در این تجمع مردم استان می گویند اگر کمبود آب کشاورزی، شرب و صنعت وجود دارد باید برای همه وجود دارد.

نماینده مردم شهرکرد، بِن و سامان در مجلس با اشاره به حوادث بلداجی، با بیان اینکه مردم خواستار تشکیل کمیته حقیقت یاب شده اند، ادامه داد: با دستور رئیس مجلس شورای اسلامی و رئیس کمسیون امنیت ملی حوادث اخیر بلداجی از نزدیک پیگیری می شود.

وی خاطرنشان کرد: بنده و یکی از اعضای کمسیون امنیت ملی برای بررسی حوادث بلداجی مأمور شده ایم که در حال حاضر با دستگاه ها و اشخاص مختلف جلساتی در این رابطه برگزار شده است.

تصاویر
  •  فولاد سفیددشت در دشت ممنوعه احداث می شود
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها