Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
 

کاهش 4 درصدی بهای نفت

شنبه، 03 مهر 1395 | Article Rating

به دنبال احتمال حاصل نشدن توافق در نشست آتی اوپک، بهای نفت کاهش یافت.


به گزارش استیل ایران به نقل از  باشگاه خبرنگاران  از رویترز، به دنبال وجود نشانه هایی درخصوص احتمال بدست نیامدن توافق میان عربستان سعودی و ایران پیش از آغاز نشست غیررسمی اوپک برای گفتگو درباره فریز کردن تولید نفت، بهای طلای سیاه روز جمعه با 4 درصد کاهش همراه بود.

 

همچنین داده های اخیر نشان داده است از زمان سقوط بهای نفت در دو سال گذشته، آمریکا بیشترین تعداد سکوهای نفتی را در یک سه ماهه اضافه کرده است.

 

بهای نفت خام برنت با 1 دلار و 76 سنت کاهش (معادل 3.7 درصد) به 45 دلار و 89 سنت در هر بشکه رسید. بهای این نفت در آخر هفته با 0.3 درصد افزایش همراه بود.

 

بهای نفت وست تگزاس اینترمیدیت با 1 دلار و 84 سنت کاهش (معادل 4 درصد) به 44 دلار و 48 سنت در هر بشکه رسید. وست تگزاس اینترمیدیت در آخر هفته با 3 درصد افزایش همراه بود.

 

منابع عربستان سعودی اعلام کردند این کشور بعید می داند در نشست غیررسمی سازمان کشور های صادرکننده نفت در 26 تا 28 سپتامبر، توافقی برای فریز کردن تولید نفت حاصل شود.

 

مارکت واچ هم در مطلبی به بهای طلا اشاره کرد. بهای طلا نیز روز گذشته با کاهش همراه بود؛ اما پس از اعلام بانک مرکزی آمریکا در خصوص احتمال افزایش نرخ بهره در ماه سپتامبر، فلز زرد این هفته با بیشترین سود هفتگی در مقایسه با دو ماه گذشته همراه بود.

 

بهای طلا تحویل ماه دسامبر با 3 دلار کاهش (معادل 0.2 درصد) به 1341.70 دلار در هر اونس رسید. با وجود این کاهش بها، طلا روز جمعه با بیشترین سود هفتگی از 29 ژوئیه برخوردار بود.

ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها