Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
چشم‌انداز مثبت فولاد در صورت افزایش نرخ طی سال ۹۳
 

چشم‌انداز مثبت فولاد در صورت افزایش نرخ طی سال ۹۳

شنبه، 04 مرداد 1393 | Article Rating
براساس آخرین اطلاعات درج شده بر روی سایت کدال درآمد هر سهم شرکت فولاد مبارکه برای سال مالی منتهی به 29 اسفند ماه سال 93 به میزان 701 ریال برآورد شده این در حالی است که درآمد هر سهم براساس آخرین اطلاعات شرکت فولاد مبارکه برای سال مالی منتهی به 29 اسفند ماه سال 92 به میزان 858 ریال می باشد.

به گزارش استیل ایران به نقل از  ماين نيوز، در همین راستا، یک منبع آگاه در شرکت فولاد مبارکه اظهار داشت: با توجه به افزایش قیمت حاملهای انرژی ناشی از اجرایی شدن فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها، هزینه‌های شرکت فولاد مبارکه طی سال جاری با افزایش همراه شد از طرفی نیز "فولاد" با توجه به عدم مجوز افزایش نرخ محصولات توسط دولت نتوانست افزایش هزینه‌های مذکور را جبران کند.

وی افزود: چنانچه دولت مجوز افزایش نرخ محصولات "فولاد" را صادر کند و یا حمایتهایی از جمله کاهش مالیات از طرف دولت صورت بگیرد، شرکت فولاد مبارکه قادر خواهد شد که هزینه‌های خود را کاهش دهد و در این صورت چشم‌انداز "فولاد" طی سال جاری مثبت خواهد بود.

این منبع آگاه عنوان کرد: برنامه صادرات شرکت فولاد مبارکه طی سال 93 حدود یک میلیون و 500 هزار تن است که صادرات "فولاد" طی سه ماهه نخست سال جاری نزدیک به برنامه صورت گرفته است.

وی افزود: همچنین افزایش سرمایه 38 درصدی "فولاد" در مجمع فوق العاده که در تاریخ 29 تیر ماه سال جاری است، مطرح و پس از تایید اجرایی خواهد شد. شایان ذکر است که با توجه به طرحهای توسعه متعددی که شرکت فولاد مبارکه در نظر دارد، طرحهای مذکور منجر به افزایش سودآوری "فولاد" خواهند شد.

این منبع آگاه بیان کرد: با توجه به سابقه شرکت فولاد مبارکه که جزء شرکتهای دانش بنیاد است توصیه بنده به سهامداران این است که دیدگاه بلندمدت داشته باشند تا از بازدهی مطلوبی منتفع شوند.

وی افزود: با توجه به سیاست اصلی دولت که کنترل تورم است امیدواریم با توجه به برنامه دولت جهت افزایش نرخ محصولات با شیب ملایم، مجوز افزایش نرخ محصولات "فولاد" را نیز صادر کند بطور کلی به اعتقاد بنده چشم انداز شرکت فولاد مبارکه در صورت افزایش نرخ محصولات مثبت است.

تصاویر
  • چشم‌انداز مثبت فولاد در صورت افزایش نرخ طی سال ۹۳
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها